וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודו עובר לאנדרואיד

גיא גרימלנד

23.6.2010 / 10:38

מקורב לחברה אומר כי הדור הבא של סלולרי המודו יעשה שימוש במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל

אחת הביקורות הקשות שהטיחו פרשנים, בלוגרים ועיתונאים במכשיר הסלולר של חברת מודו התמקדה בהיעדר התמיכה באפליקציות. מכשיר המודו הראשון יצא בלי אפליקציות מובנות, אבל במודו האמינו שהיכולת להתחבר לג'אקטים (אביזרים) שונים יקסמו למשתמשים.

מקורב לחברה אומר כי מכשיר המודו הבא, מודו T, צפוי להיות מושק עם אפלקציות מובנות. המכשיר צפוי להכיל אפליקציות חיבור ליוטיוב, פייסבוק וטוויטר, לצד אפליקציות אחרות.
לדבריו, מכשיר המודו T צפוי לעשות שימוש במערכת הפעלה Brew של קוואלקום. הוא מוסיף כי לדעתו, החדשה הגדולה לגבי המודו לא נוגעת למכשיר החדש שיושק באוקטובר. על פי התכנון, הדור הבא של המודו, שנמצא כעת בשלבי פיתוח, צפוי לעשות שימוש במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל.

דב מורן רמז לפני מספר חודשים בראיון לבלוג TechRadar הבריטי כי מודו עשוי לשלב את אנדרואיד. על פי המקורב לחברה, במכשיר מודו TA זה צפוי לקרות. כיום כמעט כל שחקניות הסלולר מבינות ששם המשחק הוא כבר לא שיחות טלפון או שירותים בסיסיים, כמו גלישה באינטרנט באמצעות מכשיר הסלולר, אלא אפליקציות.

אנליסטים בחברת Quantcast דיווחו לאחרונה כי למרות שמכשירי האייפון של אפל מחזיקים בנתח שוק של 58.8% מסך מכשירי הסמארטפון בארה"ב, קצב הגידול של טלפונים מבוססי אנדרואיד עולה בהתמדה. ברבעון האחרון נמכרו בארה"ב יותר טלפונים מבוססי אנדרואיד ממכשירי אייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully