וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gmail - אאוט, Fmail - אין?

14.11.2010 / 10:16

פייסבוק תקיים מחר אירוע בו ככל הנראה תכריז על שירות דואר חדש ומקיף שיתחרה בג'ימייל של גוגל

בלוג הטכנולוגיה טק קראנץ' טוען כי פייסבוק עומדת להכריז מחר (ב') על שירות ווב-מייל חדש, שיספק למשתמשים כתובת עם סיומת @facebook.com או עם סיומת @fb.com, אותה החברה רכשה לאחרונה. לדברי טק קראנץ', פייסבוק מתייחסת לפרויקט, עליו היא עובדת מתחילת השנה, כ"ג'ימייל קילר". השאיפה היא ליצור מערכת אקולוגית ("אקו סיסטם") של תקשורת שתשלב טקסט, תמונות, מוזיקה ווידאו במקום אחסון תקשורתי אחד.

בהזמנות לעיתונות אותן שלחה פייסבוק לגבי האירוע שעומד להתקיים היא רמזה על כוונותיה להכריז על חידוש הקשור לדואר. טק קראנץ' מעריך כי לא מדובר רק בריענון ממשק הדואר הפנימי הקיים בשירות, אלא בשירות דואר מלא, שישתלב ברשת החברתית, תוך כדי שימוש במודל הקיים של רשת החברים. ההערכות הן כי בנוסף תודיע החברה על שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט, במסגרתה תשולב הפונקציונליות של פייסבוק במוצרי אופיס.

השבוע חסמה ג'ימייל את אפשרות הגישה לספר הכתובות של המשתמש בשירות הדואר שלה דרך פייסבוק. כעת נראה כי העיתוי לכך לא היה מקרי. סטיב גילמור מהאתר salesforce.com פרשן בטק קראנץ' וכתב כי "אם פייסבוק תמציא מחדש את האי-מייל בכך שתשלב אותו בזרם המידע – יהיה להם על מה להודיע. ג'ימייל הוא עקב האכילס של גוגל, כך נראה. החברה עשתה את הטעות הקלאסית של לא להסתכל במראה האחורית. אם 'גוגל ה'קלאסית' תתערער, אז לא משנה איזה חידושים עוד תביא החברה. אם פייסבוק תעיף את האימייל – ג'ימייל ייראה כמו Google Reader פתאום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully