וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד לטייל ברשת

13.5.2011 / 2:37

יום שישי ה-13 הוא הזדמנות טובה להתוודע לאנשים המוזרים והמפחידים של עולמנו, כפי שתועדו בשלל אתרים

זה קורה בין פעם אחת לשלוש פעמים בשנה, ותמיד בחודש שבו יום ראשון הוא גם הראשון לחודש: יום שישי ה-13. הרבה אמונות תפלות סובבות סביב התאריך הטעון הזה, שלפי המסורת הנוצרית מבשר רעות, עקב שילוב של חוסר מזל, סכנה ונאחס כללי. לא בדיוק היום האידיאלי לארגן "חתונת שישי בצהריים". מה אתם צריכים את האווירה הקריפית והמפחידה על התאריך שפרנס כל-כך יפה סדרה ארוכה של סרטי אימה? יש אנשים שאפילו יש להם פוביה מהיום הזה, ששמה המקצועי הוא "פראסקבדלטריאפוביה" (רק משם כזה כבר אפשר לייצר פוביה).

אז אחרי שסיכמנו שהיום באמת עדיף לא לעשות שום דבר משמעותי, כי לכו תדעו אם לא תחליקו בדרך על בננה או סתם תיתקלו באיזה ג'ייסון עם מסיכת סקי ומסור חשמלי – אולי עדיף לבלות אותו בישיבה מול המחשב וגלישה ברשת. ולאיפה לגלוש? לכמה אתרים שהולמים את התאריך – פשוט בגלל שהם קצת מפחידים אותנו, לפחות ברמת הקריפיות.

תמונות משפחתיות מוזרות

קחו למשל את האתר Awkward Family Photos. כן, השם כבר אומר הכל. תמונות משפחתיות מוזרות. ומה כבר יכול להיות מוזר כל-כך בתמונה משפחתית? או, אז זהו – שלא מעט. למשל: גבר ואישה שמצטלמים מתנשקים כאשר הכרס של כל אחד מהם מתחככת בכרס של השני. או למשל משפחה שלבושה כולה באותם הבגדים (מילא כשמדובר בג'ינס וחולצה כחולה. בחליפות אדומות עם עניבות פפיון – זה כבר באמת קריפי). ומי האבא שחשב לצלם את בתו הקטנה כשברקע שלה עומדת... מזבלה? אז כן, האתר הזה מרכז תמונות שבמבט ראשון נראו (לפחות למצולמים שבהן) נאות וייצוגיות, אך עין חיצונית לא יכולה שלא להביט בהן בזעזוע/שעשוע מסוים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סחתין על הסטיילינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשים מכוערים

רוצים להרגיש יפים? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגלוש קצת באתר uglypeople.se. כמו ששמו מרמז – הוא מרכז תמונות של אנשים שלא ממש מאיימים על מעמדם של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. רפרוף על תמונות ה"דוגמנים" שם יגרום לכם להרגיש כמו מלכת היופי – או לחלופין, לנדור נדר שלעולם לא תביאו ילדים לעולם, ולא בשל הסיכון שהם יצאו משהו כזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיקר שאתה עדיין מחייך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשי וול-מרט

רשת הקמעונות האמריקאית הענקית וול-מרט היא מראה ביזארית לארצות הברית. קונים בה כל פלחי החברה, כולל אלו הנמוכים יותר והמוזרים ביותר. האתר "אנשי וול-מרט" מתעד את המוזרויות הללו, המתבטאות בדרך כלל בלבוש לא הולם או בהתנהגות ביזארית בשטח החנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא גברת, זה אדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשים מוזרים

אתר הבידור, המשחקים והדאחקות AcidCow.com יצר רשימת תמונות ארוכה של אנשים מוזרים. כן, פשוט אנשים מוזרים. מה עושה אותם לכל כך מוזרים? המראה שלהם, למשל. או ההתנהגות שנקלטה בעדשת המצלמה. או סיטואציה ביזארית כלשהי (חבורה של שמנים בג'אקוזי, למשל). מצד שני, היי - כל אחד מאיתנו התנשק פעם עם הלשון עם הכלב שלנו או היה במצב בו הוא השתמש בעגלת הנשיאה של ילדו הקט כדי להעמיס עליה מצרכים כשהילד בפנים. מה, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המממ... כן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה, תיקנתי את זה

מכירים את ההאנדי-מנים האלה, האנשים שיודעים לבנות, לשפץ ולתקן כל דבר? אני מעולם לא הייתי כזה, ובעיקר קינאתי בהם. ההבדל ביני לבין האנשים המתועדים באתר There, I Fixed It הוא שאני לפחות מודע למגבלות שלי.

האנשים שהגיעו לאתר הזה - פחות. לכן ניתן למצוא בו שלל שיפצורים הזויים כמו בורג(!) שתקוע בשקע חשמלי(!!) ומשמש כמתלה למפתחות או קומקום חשמלי שאת שבריו מכסה נייר דבק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך פחח אמיתי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully