וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי אוקטובר: המבול מתחיל

באטמן, באטלפילד, עוצמה וקסם: חודש אוקטובר עומד להיות חם מאוד בתעשיית המשחקים, ואספנו עבורכם את הכותרים הבולטים בו

ברוכים הבאים לאוקטובר - החודש בו טפטוף של משחקים חמים (כבר קיבלנו את פרו 2012 ואת רזיסטנס 3) הופך למבול אימתני. זה קורה בכל שנה, לקראת תקופת חגי החורף האירופאית - ויש שיאמרו לקראת חג החנוכה הלא-אירופאי בעליל - אך השנה נראה כאילו הסתיו שלנו הולך להיות עמוס במיוחד. אז הנה הם, משחקי אוקטובר החדשים. והערת צד: אנחנו מדברים כאן על תאריכי השקה אירופאים, השונים מאלה האמריקאים במקרים רבים.

7 באוקטובר - Rage

המשחק החדש של חברת id Software, שהביאה לנו בעבר את הסדרות Doom ו-Quake, מציג לנו עולם פוסט-אפוקליפטי אפל, המלא במוטנטים צמאי דם וממשל צמא דם עוד יותר. למרות שבבסיסו, מדובר במשחק פעולה, יש כאן גם לא מעט קטעי מרוץ ואלמנטים של משחקי תפקידים. מהשעה שהייתה לנו עם המשחק, התרשמנו ממנו לטובה. אמנם לא ראינו הרבה, אך מה שכן ראינו השאיר טעם של עוד.

הרשמים הראשונים שלנו מ-Rage

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14 באוקטובר - Forza 4

סדרת משחקי המרוץ הפופולרית ביותר לאקס-בוקס 360 חוזרת במשחק חדש. בזמן ש-Gran Turismo אשר יצא לפלייסטיישן מתמקד בסימולציה ריאליסטית כמה שיותר, Forza מרשה לעצמו קצת יותר כיף. בו בזמן, מדובר באחד המשחקים היפים ביותר שראינו לקונסולה של מיקרוסופט, ואחד מכותרי המרוצים המעניינים ביותר של השנה.

קדימון ההכרזה של Forza 4

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14 באוקטובר - Might & Magic: Heroes VI

הם חוזרים, הם חוזרים. גיבורי העוצמה והקסם - שם שלא נשמע משהו בפני עצמו - הביאו לנו את אחת מסדרות משחקי האסטרטגיה בתורות המגניבות ביותר. והמשחק החדש אמנם זונח חלקים נרחבים מהיסודות עליהם נבנתה הסדרה, אך היסודות החדשים אותם הוא בונה נראים לא פחות טובים. יצא לנו לשחק לא מעט בגרסאות בטא של המשחק, ומה שראינו נראה מעולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

21 באוקטובר - Batman: Arkham City

אם הייתם מדברים איתנו על משחק באטמן טוב לפני 4 שנים, ועוד כזה שנוצר באולפן עליו כמעט אף אחד לא שמע, היה לנו קשה להאמין שזה יכול לקרות. ואז הגיעה חברת Rocksteady ושחררה לאוויר העולם את Arkham Asylum - אחד המשחקים הטובים של 2009. ועכשיו מגיע תורו של משחק ההמשך. הפעם אתם לא כלואים בטירה, כי אם בשכונה שמלאה בפסיכופטים. יש יותר אויבים, יותר משימות, והרבה יותר קאטוומן, שמגיעה לבקר.

קדימון ההכרזה של Arkham City

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

28 באוקטובר - Battlefield 3

אנחנו באמת צריכים להגיד משהו על באטלפילד 3? לא עדיף שנלך לשחק בבטא הפתוחה, שזמינה לכולם עד ה-10 באוקטובר (לכו לשחק בה!)? טוב, נו, אם חייבים: אחת מסדרות משחקי הפעולה הטובות בעולם חוזרת עם משחק חדש, שמצליח לייצר לא פחות עניין מ-Call of Duty החדש (שיגיע בנובמבר). ואם לשפוט מהמפה שזמינה בגרסת הבטא, ומהמפות בהן שיחק כותב שורות אלה בתערוכה בה ביקר, צפוי לנו כאן קרב מרתק.

הבטא הפתוחה של Battlefield 3 בשירות Origin

Battlefield 3.
Battlefield 3
  • עוד באותו נושא:
  • באטלפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully