וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT משיקה מהירויות אינטרנט חדשות, קופסת ניתוב ביתית

HOT השיקה חבילות אינטרנט של 20 ו-30 מגהביט, וקופסת ניתוב ביתית בשם HOTBOX. לטענת החברה, 35 אחוז מלקוחותיה גולשים ב-12 מגה ומעלה

HOT משיקה שתי חבילות אינטרנט חדשות וקופסת ניתוב ביתית בשם Hotbox. החברה הודיעה היום (ד') על השקה של חבילות גלישה חדשות – 20 מגהביט לשניה ב-99 ¤ בחודש, ו-30 מגהביט לשניה ב-109 ¤ בחודש. אלה מצטרפות לחבילות נוספות אותן מציעה HOT במסגרת שירותי האינטרנט שלה, כשהמהירות הגבוהה ביותר אותה מספקת החברה כיום היא 100 מגהביט בשניה.

בנוסף, הודיעה HOT כי לאחר איחוד מוקדי שירות האינטרנט והטלפוניה, הגיע הזמן גם לאחד את קופסאות הניתוב בבית הלקוח. כך, משיקה החברה את Hotbox – קופסת ניתוב שכוללת מודם כבלים, נתב אלחוטי ואפשרות חיבור של קו טלפון בכבלים. קופסת הניתוב, הדומה ל-Smartbox אותה השיקה פרטנר לפני כשנתיים, מאפשרת גם גישה מרחוק אל הגדרותיה ואפילו השתלטות על המחשב (לאחר קבלת רשות מכם, כמובן), על מנת שתומכים טכניים יוכלו לעזור לכם. בעתיד תתמוך הקופסה גם בחיבור התקני USB חיצוניים והפיכתם לאחסון רשת.

בהודעה לעיתונות שפרסמה HOT, מסרה החבר נתון סטטיסטי מעניין. לטענת החברה, 35 אחוזים מלקוחותיה גולשים במהירות של 12 מגהביט ומעלה. בכך מנסה החברה להפריך את הטענות על היותו של חיבור אינטרנט ממוצע בישראל איטי יחסית לעולם, אותן מעלה משרד התקשורת.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully