וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימייל עומד להשתדרג

23.10.2011 / 13:15

סרטון שדלף מציג את החידושים בשירות הדואר של גוגל: התאמת תצוגה אוטומטית לגודל המסך ותכתובות שנראות כשיחות צ'ט

ג'ימייל עומד לעבור מתיחת פנים משמעותית, כך מלמד סרטון וידאו רשמי של גוגל שהודלף לרשת (צפו למטה) בטרם עת ומלמד על שורה של שינויים בשירות הדואר הפופולרי, לו יש כיום כ-260 מיליון משתמשים ברחבי העולם. בסרטון מופיע ג'ייסון קורנוול, מעצב חוויית משתמש בג'ימייל. הוא מציג את העדכונים, ביניהם התאמת תצוגה אוטומטית לגודל המסך עליו נצפה השירות. התצוגה מתאימה את עצמה גם לחלונות דפדפן שגודלם משתנה. בג'ימייל החדש ניתן יהיה גם לשנות את כמו המידע המוצגת, לשנות את גודל חלון הצ'ט ולהגדיר פילטרים קבועים לחיפוש.

שינוי מרכזי נוסף הוא תצוגת תכתובת המייל. זו תיראה יותר כפי שהיא נראית בתוכנות מסרים וברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וגוגל פלוס – כלומר יותר כשיחה. תמונתו של כותב המייל תופיע לצד כל עדכון שהוא ישלח. גוגל גם תוסיף לג'ימייל מספר ערכות נושא חדשות ברזולוציה גבוהה.

הג'ימייל החדש יכלול יותר פרסום: פרסומות טקסט נוספות יופיעו ישר מתחת לתכתובת בין המשוחחים (בנוסף לפרסומות הקיימות מצד ימין). השינויים צפויים להיכנס לג'ימייל בהדרגה במשך החודשים הבאים, זאת, לדברי קורנוול, כדי לאפשר זמן מספיק כדי להבינם ולקבל עליהם פידבק שיעזור בפיתוח העיצוב.


עוד בנושא:

- פיצ'רים חדשים בג'ימייל
- כך תגבו את הג'ימייל שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully