וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפות חדשה: יוטיוב ודיסני

7.11.2011 / 16:55

ענקית האנימציה וענקית הווידאו עומדות לשתף פעולה בסדרת סרטונים שתופק על ידי דיסני ותשודר ביוטיוב

שותפות חדשה בין יוטיוב מבית גוגל ודיסני. ביום שני הקרוב צפויות להודיע שתי החברות על שיתוף פעולה חדש שבמסגרתו ישקיעו במשותף בין 10 ל-15 מיליון דולר על סדרת וידאו חדשה. הסרטים הקצרים בסדרה זו יופקו על ידי דיסני ויוצגו באתר דיסני ובאתר יוטיוב.

לפי הניו-יורק טיימס, המדווח על שיתוף הפעולה, הסיבה שדיסני נכנסת לשותפות זו היא דאגתה שאינה אטרקטיבית מספיק עבור ילדים המחפשים תוכן וידאו ברשת, ותופסים את יוטיוב כאתר "קול" יותר. תעבורת אתר Disney.com יורדת בעקביות - בספטמבר נכנסו לאתר 12.7 מיליון משתמשים ייחודיים, לעומת 17.9 מיליון ביוני האחרון. כעתן מקווה החברה "לדוג" את קהל היעד הפוטנציאלי ביוטיוב ולשלב את מותג הווידאו המצליח באתר שלה. "חשוב להגיע להיכן שנמצא הקהל שלנו", הסביר בפשטות ג'יימס איי.פיטארו, נשיא (במשותף) 'דיסני אינטראקטיב' – חטיבה שהפסידה כ-300 מיליון דולר בשנה האחרונה.

מבחינת יוטיוב – שימוש במותג דיסני הידוע יכול להקנות אמינות ויוקרה וכן לגרום לתפיסה בקרב הורים שיוטיוב הוא אתר מתאים לילדיהם. יוטיוב נמצאת כיום במגמה של שילוב תוכן מופק מקצועית באתר – דבר שמתבטא בערוצי התוכן החדשים שהיא עומדת להשיק עם שורה של שותפים. "זוהי הכרה בעובדה שאנו מעוניינים לעבוד עם המותגים הטובים ביותר. כמו כן אנו מצפים למשוך דרך השותפות מפרסמים חדשים", אמר רובט קינקל, מנהל מחלקת שותפויות התוכן של יוטיוב. קינקל הדגיש כי משמעות השותפות אינה ניסיון של יוטיוב לעבור להפקת תוכן עצמאי.


עוד בנושא:

- יוטיוב תשיק 100 ערוצי תוכן חדשים
- השופט היכה את בתו - וגילה את התיעוד ביוטיוב
- יוטיוב תאפשר מכירת מוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully