וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחבר לגוגל בלי סיסמה

17.1.2012 / 14:55

גוגל מציעה פתרון למעוניינים להתחבר לחשבונם ממחשבים זרים: ביצוע Login דרך הסמארטפון ללא הקלדה במחשב

מטיילים, רוצים להתחבר לחשבון הגוגל שלכם אבל מעדיפים לא להזין את סיסמתכם למחשב זר שלא ידוע מה רץ עליו? לגוגל יש פתרונות חדשים לבעיה. החברה מציגה יכולת חדשה לביצוע תהליך Login בעזרת סמארטפון ובעזרת קוד QR. בשיטה החדשה מתקשר הטלפון החכם, אליו הוזנו פרטי החיבור עוד קודם לכן, עם המחשב הזר אליו בו אתם מעוניינים להשתמש. הוא מעביר למחשב את פרטי ההתחברות בצורה אלחוטית, וכך, במידה ומותקנת במחשב תוכנה המנטרת הקלדות – לא יקלטו בה פרטי המשתמש - שכן הם לא הוזנו דרך המקלדת.

כדי לבצע לוגין בעזרת קוד QR יש להוריד לסמארטפון תוכנה הקוראת קודים כאלו, ואז לגשת דרך המחשב לכתובת https://accounts.google.com/sesame. בשלב זה יש לצלם עם התוכנה בסמארטפון את הקוד המופיע על מסך המחשב ולחכות שהיא תיקח את המשתמש לאתר בו יתבקש להזין את הסיסמה. לאחר ההזנה (בסמארטפון, כאמור) יעבור המחשב לתיבת הג'ימייל - שוב, מבלי שהיה צורך להקליד את הסיסמה עליו. יש לציין שבשלב זה האתר המספק שירות זה כבר אינו זמין, לאחר שלדברי גוגל הניסוי הסתיים לעת עתה, אך יחודש עם "משהו טוב יותר".

הטכנולוגיה החדשה עובדת עם מכשירי אייפון ואנדרואיד, וצפויה לעבוד גם עם מכשירי Windows Phone 7. באתר PC World, המדווח על הנושא, מציינים שבניסיונותיהם עבדו כשורה שני השירותים, אך שעדיין לא מדובר בשיטה בטוחה לחלוטין, ולכן כאשר מפעילים אותה על רשת וויי-פיי פתוחה ניתן לנסות ולצותת למידע המועבר. מסיבה זו, מומלץ במצב כזה להשתמש באינטרנט סלולרי ולא אלחוטי.


עוד בנושא:

- גוגל משנה את החיפוש: מוסיפה תוצאות מגוגל פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully