וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח מטלות עם גישה חדשה

17.2.2012 / 13:35

לוח מטלות עם גישה חדשה, רשת חברתית לחובבות אופנה ואפליקציה היסטרית שמדביקה חתולים בכל מקום

Clear - לראות את המשימות בבירור

מה זה: אפליקציה שמארגנת מטלות ומשימות, כפי שעשו אפליקציות רבות לפניה – אבל בצורה אחרת.

איך זה עובד: הקונספט, כאמור, כבר קיים. ההבדל הוא בגישה העיצובית. אין ממש ממשק שימוש, אלא רק ערימה של שורות, כאשר כל משימה שמוכנסת לרשימה מתופעלת על ידי מחוות נגיעה שונות – גרירה לצדדים, למעלה ולמטה וכדומה. למרות שהחברה מנסה לשווק את האפליקציה כשיא הפשטות - למי שרגיל שלממשק שימוש גרפי זה לא יהיה מאוד אינטואיטיבי, אבל מי שיושב קצת ללמוד אותה ומתחיל לעבוד לפי הראש שלה – מגלה שמדובר בשיטה יעילה לניהול משימות.

המחיר: 0.99 דולר

להורדת האפליקציה

Ultra Contact - להחליף את רשימת אנשי הקשר

מה זה: אפליקציה שמחליפה את פיצ'ר אנשי הקשר המובנה של האייפון באחד נוח יותר, המאפשר ליצור קשר בצורות שונות עם חבריכם בפחות לחיצות.

איך זה עובד: בעוד שברשימת אנשי הקשר של המכשיר המשתמש חייב להשלים כמה צעדים כדי לשלוח הודעה או לחייג (פתיחת הרשימה, מציאת איש הקשר, פתיחת הפרופיל שלו, בחירת אפשרות התקשורת עמו) – כאן הכל נעשה בשני צעדים גג. לצד כל שם מופיעים מספר אייקונים: חיוג, שליחת הודעת טקסט או שליחת מייל. לחיצה על אחד מהם תבצע את המטלה.

המחיר: 1.99 דולר

להורדת האפליקציה

Luster - רשת חברתית לאופנה

מה זה: חובבות אופנה – זה ה-דבר בשבילכן. אפליקציה שהיא מעין רשת חברתית לפאשניסטות, סוג של אינסטגרם לאופנה בלבד.

איך זה עובד: האפליקציה מתמקדת בבוטיקים וחנויות בגדים מתמחות. היא מסייעת לאתר אותן, אבל מרכז הכובד שלה הוא Feed של תמונות אופנה (המזכיר באופיו את פיד התמונות של אינסטגרם), המאפשר לדפדף בין התמונות שהעלו החברים ולתת 'לייק', וכן להעלות תמונות בעצמכן.

המחיר: חינם

להורדת האפליקציה

Instabooth - לעוות את התמונות שלכם

מה זה: תוכנת צילום שנועדה לאפשר לשחק עם תמונותיכם ולעוות אותן.

איך זה עובד: כמו אפליקציות צילום אחרות, גם כאן יכול המשתמש לצלם את עצמו או להשתמש בתמונה מה-Camera Roll ואז להריץ עליה כל מיני פילטרים. במקרה של Instabooth יש כמה משעשעים במיוחד, למשל זה שמגדיל ומקטין איברים בפרצוף שלכם וזה שמכפיל את התמונה שלכם פי 4 ועושה ממנה תמונה סטייל אנדי וורהול. כמובן שלאחר מכן אפשר לשתף את התמונה בפייסבוק, טוויטר ואיך לא – באינסטגרם, כמובן.

המחיר: 0.99 דולר

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Cat Effects - חתולים, הם בכל מקום

מה זה: אפליקציה שמשתילה בתמונות שלכם חתולים.

איך זה עובד: זו אפליקציה טיפשית למדי, ובדיוק לכן היא הפכה בשבועות האחרונים ללהיט מקומי. משתמשי אייפון רבים בוחרים לקחת תמונה מה-Camera Roll ולהשתיל לצד האנשים המצולמים בה שורה של חתולים שונים הניתנים לבחירה מתוך המגוון המוצע. אפשר לשנות את גודלם ואת הזווית, כך שייראו כאילו הם ממש חלק אינטגרלי מהתמונה. זה יוצא מצחיק והמשתמשים מעידים שיש בזה משהו ממכר.

המחיר: חינם

להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully