וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע: ממד חדש למפות של גוגל

יאיר מור

3.6.2012 / 15:10

גוגל צפויה להציג ביום ד' שדרוג לשירות המפות, שיכלול בין היתר תצוגה תלת-ממדית ומידע רב יותר מעסקים ומארגונים

ביום רביעי הקרוב תקיים גוגל אירוע בו תציג גרסה חדשה לשירות המפות שלה, Google Maps, שתכלול ככל הנראה תצוגה תלת-ממדית חדשה של הסביבה הגיאוגרפית ומידע רב יותר על עסקים, כך עולה מהזמנה שנשלחה בסוף השבוע לעיתונאים אמריקאים. האירוע צפוי להיערך ימים ספורים לפני אירוע המפתחים של אפל, WWDC, בו צפויה יצרנית האייפון להציג שירות מפות משלה.

"באסיפת העיתונות למוזמנים בלבד", נכתב בהזמנה, "יתן לכם באיין מק'קלנדון, סגן נשיא Google Maps ו-Google Earth, מבט אל מאחורי הקלעים של שירות גוגל מאפס וישתף אתכם בחזון שלנו. כמו כן נדגים חלק מהטכנולוגיות החדשות שלנו ונספק הצצה ראשונה לתכונות עתידיות שתסייענה לאנשים להגיע לאן שהם רוצים להגיע - גם באופן פיזי וגם באופן וירטואלי".

על פי כותרת ההזמנה, "הממד הבא של גוגל מאפס", נראה כי הגרסה הבאה של השירות תכלול אפשרויות לתצוגה ריאליסטית יותר של מקומות בעזרת שירותי ה-Street-View וה-Birds Eye, המספקים צילומי ערים מזווית מבט של נהג, הוך רגל או ציפור, בהתאמה. כמו כן, צפויה הגרסה החדשה להכיל אפשרויות רבות יותר לצפייה בבניינים ואתרים שונים גם מצידם הפנימי, במיוחד לאור העובדה שבשבוע שעבר השיקה החברה פרויקט המאפשר סיורים וירטואליים ב"132 פלאי תבל". בנוסף, ערכת פיתוח יישומים חדשה שהציגה גוגל, ומאפשרת שילוב מידע במפות בדרכים חדשות, נועד ככל הנראה לאפשר לעסקים להציג נתונים כגון מחירים ומבצעים בזמן אמת על גבי המפות.

המהלך של גוגל מגיע בתגובה למהלכיה של מתחרותיה הגדולות אפל ומיקרוסופט. בחודש שעבר איחדה מיקרוסופט את שירות המפות שלה, Bing Maps, עם שירות Nokia Maps של נוקיה הפינית, העובדת מזה כשנתיים על מפות תלת-ממדיות מלאות של העולם. בשבוע הבא צפויה אפל להכריז רשמית על שירות מתחרה שלה, שיתבסס על מספר חברות מיפוי שרכשה בשנים האחרונות, לאחר שלאחרונה הפסיקה להשתמש בשירות המפות של גוגל, ועברה באופן זמני לשירות המפות בקוד פתוח Open Street Map.


עוד בנושא:

- דיווח: אפל תנטוש את מפות גוגל

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully