וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הטאבלט החדש של גוגל נחשף?

הסניף האוסטרלי של Gizmodo גורס כי חשף את הפרטים של הטאבלט החדש מבית גוגל, נקסוס 7, שייוצר על ידי אסוס

האם הטאבלט הראשון מסדרת Nexus של גוגל נחשף? הסניף האוסטרלי של בלוג הטכנולוגיה Gizmodo חושף הערב (ב') פרטים אודות נקסוס 7, טאבלט חדש אותו תייצר של אסוס על פי מפרט של גוגל, אשר יכלול את הגרסה הבאה של אנדרואיד, Jelly Bean ויעלה החל מ-200 דולרים.

יש לזכור כי מדובר בדיווח לא מאומת, וכי אין לדעת עד כמה הפרטים בדיווח נכונים. אישור או הכחשה צפויים להגיע בהמשך השבוע, לאחר שביום רביעי הקרוב תפתח בסן פרנסיסקו ועידת המפתחים השנתית של גוגל. בועידה צפויה החברה לחשוף את הגרסה הבאה של אנדרואיד, ועמה עשוייה להשיק גם את הטאבלט המדובר.

חבר חדש במשפחת נקסוס?

לטענת גיזמודו, הטאבלט יכלול מסך בגודל 7 אינץ', מעבד ארבע ליבות במהירות 1.3 גיגהרץ, שבב עיבוד גרפי של Nvidia, גיגהבייט זכרון ומצלמה קדמית של 1.2 מגהפיקסל לשיחות וידאו. מחיר המכשיר יהיה תלוי בשטח האחסון שלו – גרסה של 8 גיגה תעלה 199$ וגרסה של 16 גיגה תעלה 249$. אלו הם מכירים נמוכים מאוד בהשוואה לאייפד, שהינו הטאבלט הפופולרי ביותר בעולם כיום ומחירו מתחיל מ-399$, אך יש לזכור כי לאייפד מסך משמעותית יותר גדול, 9.7 אינץ'.

התחרות המתבקשת של Nexus 7, אם כך, היא הטאבלט של אמזון – Kindle Fire, והגלקסי טאב הקטן של סמסונג. קינדל פייר עולה כיום 199$ בגרסה של 8 גיגהבייט זכרון, אך הוא נעול לאקוסיסטמה של אמזון (אלא אם פורצים אותו) ומצוייד במעבד איטי למדי.

סדרת Nexus, שהחלה את דרכה ב-2009 עם Nexus One, היא מותג של גוגל, שמטרתו להדגים את שינויי התוכנה שהחברה עושה באמצעות ציוד שמסוגל להציג את התוכנה הזו בצורה מיטבית. גוגל עבדה עד כה עם HTC וסמסונג על שלושת דורות הטלפונים – נקסוס One, נקסוס S וגלקסי נקסוס – שהדגימו את חידושי אנדרואיד עם ממשק נקי מתוספות יצרן. שלושת המכשירים, יש לזכור, לא היו להיטים גדולים מבחינת מכירות. לא ברור עדיין האם גוגל מייעדת לנקסוס 7 עתיד דומה.

לדיווח בגיזמודו אוסטרליה

עוד בנושא גוגל:

ש"ס קנתה פרסומות בגוגל כדי להגן על אלי ישי
יו"ר גוגל לא מבין למה מחירי הטלפונים בארץ גבוהים כל כך
גוגל מדווחת: עליה בבקשות צנזורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully