וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם באטלפילד 4 נחשף לפני הזמן?

פרסומת שהופיעה לזמן מה באתר של EA חשפה את קיומו של המשחק באטלפילד 4, למרות שזה מעולם לא הוכרז

האם ההכרזה על המשחק באטלפילד 4 דלפה לפני הזמן? פרסומת שהופיעה לכמה שעות בחנות המקוונת Origin של אלקטרוניק ארטס הציעה לאנשים לבצע הזמנה מוקדמת של Medal of Honor: Warfighter - משחק הפעולה הגדול של EA לסתיו הקרוב, כדי לקבל גישה אקסקלוסיבית לבטא של באטלפילד 4. ב-EA הורידו את הפרסומת, מה שלא מפתיע בהתחשב בכך שהמשחק המדובר מעולם לא הוכרז.

מה שהופך את הסיפור למעניין יותר הוא ש-EA כלל לא הייתה צפויה להכריז על באטלפילד 4 השנה. בתערוכת E3, לפני חודש, הכריזה החברה על מארז חבילות הרחבה לבאטלפילד 3, שאמור להחזיק את השחקנים עם תוכן חדש עד למרץ 2013. המאמצים השיווקיים של EA הופנו לקידום החבילה הזאת וקידום של Medal of Honor - שני כותרים שלא ירוויחו מהכרזה על באטלפילד 4.

ההערכות עד כה דיברו על כך שמשחק הבאטלפילד הגדול הבא יוכרז בתחילת השנה הבאה ויגיע בסתיו של אותה השנה, כדי להשלים את מחזור התחרות השנתי בין משחק פעולה של EA לבין Call of Duty של אקטיוויז'ן. וגם כאן, השמועות ברשת דיברו לא על באטלפילד 4 כי עם על פרק חדש בסדרת הבת Battlefield: Bad Company.

אז האם מדובר בטעות הקלדה? או שמא EA אכן תכריז על באטלפילד 4 בקרוב. מועד ההכרזה הקרוב ביותר בו זה עשוי לקרות הוא תערוכת Gamescom - תערוכת המשחקים הגדולה בעולם - שתתקיים בגרמניה בחודש הבא.

עוד בנושא:
ביקורת על באטלפילד 3: חלש לבד, מרהיב ברשת
השנה - באטלפילד עם חבילות הרחבה

  • עוד באותו נושא:
  • באטלפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully