וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בגוגל: תוצאות חיפוש מהכונן הווירטואלי

גוגל מוסיפה לתוצאות החיפוש גם תכנים שמקורם בשטח האחסון של המשתמש בשירות Google Drive

גוגל ממשיכה להרחיב את ניסוי החיפוש המותאם-אישית שלה. החברה מוסיפה כעת לתוצאות החיפוש גם תכנים שמקורם בשטח האחסון של המשתמש בשירות Google Drive. משתמשים הרוצים בכך, יכולים מעתה לקבל תוצאות רלוונטיות מה'דרייב' שלהם (שגם כולל מסמכים שיצרו בשירות "גוגל דוקס"), זאת בנוסף לתוצאות מג'ימייל - שהתווספו לתוצאות באוגוסוט האחרון.

יש להבין כי לא מדובר בפגיעה בפרטיות. לפחות נכון לעכשיו, רק המשתמשים שמסכימיםבמפורשפציפית לכך שגוגל תסרוק את התכנים אותם הם מאחסנים אצלה יתחילו לקבל תוצאות שמשתמשות בחומרים האלה. כמו כן, מדובר בחומרים שמסומנים ומופרדים מתוצאות החיפוש הרגילות. בגוגל משתמשים בצד הימני של המסך, שנשאר ריק רוב הזמן, כדי להציג את התוצאות שמותאמות אישית. במקביל, התוצאות החדשות תופענה גם בשדה השלמת הטקסט, כשגם כאן הן מופרדות מתוצאות החיפוש הרגילות כדי להבהיר למשתמש שמדובר בתוצאה מג'ימייל או מגוגל דרייב.

בכך גוגל עושה עוד צעד אל עבר התאמה אישית מלאה של שאילתת החיפוש שלכם אליכם. בסופו של יום, מטרתו של מנוע החיפוש אינה להציג לכם תוצאות רלוונטיות, אלא לתת לכם באופן מיידי תשובה לשאלה שאתם שואלים, והתאמה אישית היא חלק חשוב מאוד בתהליך הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully