וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט השיקה את מחשב הלוח Surface

מכירת מחשב הלוח הראשון של מיקרוסופט תחל עוד מספר שעות. "זהו הביטוי המושלם מבחינתנו של מחשוב אישי"

מיקרוסופט משיקה את ה-Surface שלה. ענקית הטכנולוגיה הודיעה הערב (ה') כי בעוד מספר שעות, דקה אחרי חצות של יום שישי היא תחל למכור את הטאבלט החדש שלה, Surface, בגרסתו הראשונה. הטאבלט, עליו הכריזה החברה בחודש יוני, הוא המחשב הראשון מתוצרתה, ותפקידו להדגים את "חלונות RT" - גרסה מיוחדת של "חלונות 8".

"אנחנו כאן כדי להסביר למה החלטנו להתעסק בחומרה" אמר בתחילת האירוע סטיבן סינופסקי, האחראי על "חלונות" במיקרוסופט. "זהו הביטוי המושלם מבחינתנו של מחשוב אישי".

"סטיבן מדבר על המכשיר כעל הרחבה של "חלונות 8". אנחנו מדברים עליו כעל במה עבור "חלונות 8" אמר באירוע פאנוס פאנאי - האחראי על צוות הפיתוח של סרפס. לדבריו, זו החומרה המושלמת עבור חוויה ניידת של "חלונות 8" - יותר מ-200 רכיבים שתוכננו במיוחד עבור הטאבלט, "כדי שירגיש נהדר ביד שלכם".

"עם הסרפס אפשר גם לעבוד"

בניסיון לבדל את הסרפס ממתחריו, ובראשם האייפד של אפל, פאנאי שם בנאומו דגש על מספר אלמנטים שאין באייפד. כך, הזכיר בנאומו בהרחבה את יתרונות השימוש בכרטיס זכרון, ואת ההטענה המהירה שמאפשרת להטעין את המכשיר מסוללה כמעט ריקה לכמעט מלאה בכשעתיים.

"כמובן שסרפס הוא טאבלט מדהים. אתם יכולים להשתמש באפליקציות, להזרים מדיה, לשחק במשחקים... אך אתם יכולים גם לעבוד". אמר פאנאי בהתייחסו לכיסוי ה-SmartCover של הטאבלט, אשר כולל גם מקלדת מובנית. פאנאי אף הזכיר את זה שכל רוכש Surface יקבל יחד עם המכשיר שלו את אופיס 2013 - הגרסה החדשה של חבילת התוכנות המשרדיות מבית מיקרוסופט.

ה-Surface בגרסתו הנוכחית מושק, בינתיים, בארה"ב ומספר מדינות נוספות, ומחיר הגרסה הפשוטה שלו יעמוד על 499 דולרים לטאבלט עם זכרון בנפח 32 גיגהבייט. הגרסה שתכלול את כיסוי המקלדת תעלה 599 דולרים, ואילו מכשיר בנפח 64 גיגהבייט עם כיסוי מקלדת יעלה 699 דולרים. לא ברור עדיין אם ומתי יגיע הטאבלט החדש לשוק הישראלי. בעוד מספר חודשים, תושק גרסה נוספת, יקרה יותר ככל הנראה, של הטאבלט, למה מעבד אינטל וגרסה סטנדרטית של חלונות 8.


עוד בנושא:

- כל מה שרציתם לדעת על Surface של מיקרוסופט
- מיקרוסופט רוצה שתתלהבו מהטאבלט שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully