וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפות של גוגל חזרו לאייפון, בינתיים לא בישראל

דניס

13.12.2012 / 8:50

שירותי המיפוי של גוגל חזרו למערכת ההפעלה iOS של אפל בדמות אפליקציה נפרדת. האפליקציה עדיין לא זמינה בישראל

המפות של גוגל חזרו לאייפון ואייפד, אך לא בישראל. גוגל הודיעה הלילה (ה') כי היא השיקה בתוך חנות האפליקציות של אפל את אפליקציית המיפוי החדשה שלה, זאת לאחר שאפל הפסיקה להשתמש בשירותי גוגל עת הושקה גרסה 6 של מערכת ההפעלה iOS. הגרסה החדשה זמינה בחינם, וכוללת את כל מנגנוני המפות הקיימים של גוגל, ביניהם גם ניווט לרכב וסטריט וויו שמציג רחובות וירטואליים. בינתיים, זמינה האפליקציה בכ-40 מדינות, וישראל אינה ביניהן, זאת למרות שנראה כי האפליקציה עובדת בישראל היטב.


בספטמבר האחרון, עברה אפל להשתמש בשירות מיפוי שפיתחה בעצמה עבור מכשירי iOS, זאת כשעד אז השתמשה בשירותי גוגל. השירות של אפל התברר כלא מוכן, עם בעיות מיפוי, ניווט וכיסוי גיאוגרפי. מנכ"ל אפל, טים קוק, אף פרסם התנצלות על בעיות השירות בעמוד הראשי של אפל, והמליץ למשתמשים שלא מרוצים להשתמש בינתיים בשירותי מיפוי אחרים, זאת כשאפל "עובדת ללא הפסקה" כדי לשפר את השירות שלה.


וכך, נפתחה הדלת עבור גוגל להחזיר את שירותי המיפוי שלה לאייפונים ואייפדים, זאת כשבדרך כלל אפל לא להוטה להכניס אפליקציות המתחרות בשירותי הליבה שלה אל החנות. חוץ מהאפליקציה, השיקה גוגל כעת גם ערכת כלים למפתחים שרוצים להציג מפות באפליקציות שלהם, אך לא רוצים להשתמש באלה של אפל. כעת הם יוכלו לחבר את האפליקציות שלהם לזו של גוגל, ולעקוף את השירות של אפל לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully