וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוסף כרום יאפשר לכם לראות אם קראו את המייל שלכם

לא רק בווטסאפ: עכשיו גם בג'ימייל תוכלו לראות אם הנמען פתח את המייל שלכם ולנדנד לו על זה

תוסף כרום למעקב מיילים של STREAK. http://www.streak.com/, אתר רשמי
המיילים שמסומנים באייקון עין ירוק - נפתחו/אתר רשמי, http://www.streak.com/

ביי ביי סמסים של "קיבלת את המייל?", ברוכים הבאים סמסים של "ראיתי שקיבלת את המייל אז תענה לי כבר יא בן זונה": תוסף חדש של גוגל כרום יצרף אייקון בצורת עין לכל מייל בתיבת הג'ימייל שלכם שהתקבל על ידי הנמען. העין תסומן בירוק ברגע שהנמען יפתח את המייל. בנוסף, תוכלו לדעת גם כמה פעמים הנמען פתח את המייל שלכם, באיזה מכשיר הוא השתמש ואיפה בדיוק הוא היה בזמן שפתח את המייל שלכם, כולל ציון של מיקומו על גבי מפה - כך שכשחבר שלכם אומר שהוא לא יכול לבדוק מיילים כרגע כי הוא בפגישה חשובה בעבודה, תוכלו לראות על המפה שהוא דווקא קרא את האימייל שלכם, ועל קרוסלה בסופרלנד, ולפתוח מולו חזית.

תוסף ה"מעקב מיילים" הוא חד-סטרי - מספיק ששולח המייל יתקין אותו, אין צורך שגם הנמען יתקין אותו כדי שאייקון העין יסגיר אותו לשולח ואין צורך ליידע אותו בעניין. למעשה, הנמען אפילו לא יקבל הודעה על התוסף שלכם ויידע שאתם יודעים שהוא קרא את המייל - כדי להבטיח סיטואציה מביכה במיוחד.

התוסף פותח על ידי חברת Streak, המפתחת אפליקציות ועזרים לניהול תיבת הג'ימייל ומשתפת פעולה עם גוגל עצמה. בשלב הזה, התוסף הוא בחינם (בניגוד למשל לתוסף דומה של חברת Bananatag הגובה תשלום חודשי).

להתקנת התוסף על הדפדפן שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully