וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הוויראלי עם הנשיקות - פרסומת לחברת אופנה

אכזבה: הסרטון המרגש "נשיקה ראשונה" הוא בעצם פרסומת לחברת אופנה. ה"זרים" האקראיים שהתנשקו? דוגמנים בתשלום. תודה, אינטרנט

מערכת וואלה!

זה כבר נוהל רשת קבוע: סרטון מרגש מתפרסם, ההמונים מקליקים, חברה גדולה מודיעה "טיהי, זה בעצם פרסומת שלנו". לפעמים אנחנו יוצאים נשכרים מהתעלול, כמו במקרה של הסרטון המעולה שהתברר כקידום לרימייק של סרט האימה "קארי", שבו נערכה מתיחה מושקעת ומטריפה על נערה עם כוחות טלקינטיים שמשתוללת בבית קפה. ולפעמים זה סתם מאכזב, כמו סרטון הנשיקות ההיפר-ויראלי שפורסם שלשום (ב'), "נשיקה ראשונה".

בסרטון, כך נטען, נאספו 20 זרים אקראיים ונדרשו להתנשק זה עם זה בפעם הראשונה, מה שהניב הרבה מבוכה, צחקוקים ולבסוף - תשוקה סוערת. אלה שהתרגשו מהסרטן ומהמבט הכה אותנטי על הרגש האנושי, התאכזבו לגלות שמדובר בלא יותר מאשר פרסומת לבגדים. איזה בגדים? נו, אלה שהאנשים המתנשקים לבשו, לא שמתם לב?

אתמול בערב, חברת האופנה WREN צייצה בטוויטר שלה: "ביקשנו מ-20 אנשים זרים להתנשק לראשונה לכבוד קולקציית הסתיו ה-14 שלנו", וצירפו את הסרטון המפורסם. מה? מי? קולקציית שו? כך התברר, שהסרטון שהעלתה הבמאית טטיה פליאבה בחשבון האישי שלה ושנראה כמו סרטון עצמאי, הוא למעשה סרטון שביימה עבור חברת האופנה. המתנשקים הם לא בדיוק זרים מופתיעם שנאספו מהרחוב, אלא פשוט דוגמנים שנשכרו לפרסומת, וגם כמה מוזיקאים ושחקנים. ייתכן, כמובן, שהנשיקות בכל זאת היו אותנטיות וראשוניות וקסומות וכולי, אבל איכשהו עכשיו, הרבה יותר קשה להזיל עליהן דמעה.

הציוץ של חברת WREN:

טוויטר של חברת WREN. טוויטר, צילום מסך
טוויטר של חברת WREN/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully