וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי יחימוביץ' עשתה פארודיה על סרטון התדמית של נתניהו

TECH

20.3.2014 / 14:43

איזה צחוקים: ח"כ שלי יחימוביץ' לקחה את הסרטון של ממשלת ישראל ו"הלבישה" עליו קריינות חדשה וסרקסטית. ביבי, תורך

התשובה של שלי יחימוביץ' לסרטון של ראש הממשלה. יוטיוב, צילום מסך
זה לא מה שאמרו בסרטון המקורי של נתניהו/צילום מסך, יוטיוב

בתחילת השבוע העלה משרד ראש הממשלה ליוטיוב סרטון אנימציה שמסכם בהתלהבות את פועלו לשנת 2013 בכל מיני תחומים. באינטרנט כמו באינטרנט, אפשר היה לצפות שתגיע איזו פארודיה עוקצנית על הסרטון - אבל מה שמפתיע הוא שהתגובה מגיעה מהגולשת שלי יחימוביץ'.

ח"כ יחימוביץ' העלתה לעמוד שלה גרסה מדובבת של אותו סרטון בדיוק - רק עם פרשנות קולית אחרת משל עצמה לדימויים שמופיעים בו. "סרטון התעמולה (היקר, המסולף, המקומם והמגוחך) של הממשלה בתום שנה לכהונתה, ששיפצתי בשבילכם", מתארת יחימוביץ' את הפארודיה שהכינה יחד עם נועם פורר ותומר קרמרמן, "והוא הרבה יותר מציאותי מהמקור".

הסרטון המקורי - של ממשלת נתניהו:

הסרטון הפארודי - של שלי יחימוביץ':

וכך, על רקע פירוטכניקת התחבורה הציבורית שבסרטון היא מדברת על עליית מחירי הנסיעה; ובמקום שבו הקריין המקורי בישר לנו שמבחינה ביטחונית הכול רגוע פה, והציג דמות מצוירת שוכבת בכיסא-נוח - יחימוביץ' מקריינת "מבחינה מדינית, שכבנו על הגב, העמדנו פנים שאנחנו מנהלים משא ומתן"; הסצנה בסרטון שמתארת את האינטרנט שזורם מתחת לבתים, הופכת עם הקריינות של יחימוביץ' למחילות תת קרקעיות שבהם נגור בגלל מחירי הדיור; ועל רקע הקמת פארק ההייטק בבאר שבע, יחימוביץ' לועגת לשימוש התכוף של נתניהו במושג "סייבר" שמופיע בסרטון. "למדנו להשתמש במילה סייבר, וקיבלנו החלטה להשתמש בה פעמיים בכל משפט, זה נשמע טוב", אומרת הקריינות החדשה, ויחימוביץ' אף מסיימת את הסרטון כולו במילה "סייבר". אז סייבר גם לכם.

וח"כים מהשמאל עשו סרטון שיורד על ימנים ועוררו זעם ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully