וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארנק פתוח: פייסבוק רוכשת חברת מציאות מדומה

שירות גלובס

26.3.2014 / 7:42

מארק צוקרברג: "המובייל היא הפלטפורמה של היום ואנחנו מתכוננים גם לפלטפורמות של המחר". פייסבוק תשלם כ-2 מיליארד דולר עבור אוקולוס

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, 2012. AP
מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, 2012/AP

מייסד הרשת החברתית הגדולה בעולם, מארק צוקרברג, ממשיך במסע הרכש. פייסבוק החליטה לרכוש את Oculus VR Inc, המייצרת משקפיים מיוחדות - Rift - המאפשרות למשתמשים לשחק ולהשתתף במשחקי ספורט שונים ולהרגיש, בסופו של דבר, כאילו הם נמצאים במגרש עצמו. פייסבוק תשלם כ-2 מיליארד דולר עבור אוקולוס.

"המובייל היא הפלטפורמה של היום ואנחנו מתכוננים גם לפלטפורמות של המחר", כתב צוקרברג בפוסט שפרסם. "לאוקולוס יש את הפוטנציאל ליצור את את הרשת החברתית הסוציאלית ביותר, ולשנות את הדרך שבאמצעותה אנו עובדים, משחקים ומתקשרים".

בלוג הטכנולוגיה האמריקני טקראנץ', פרסם בתחילת החודש ידיעה לפיה פייסבוק מנהלת מו"מ לרכישת יצרנית המזל"טים טיטאן (Titan Aerospace), תמורת כ-60 מיליון דולר. מדובר במזל"טים שמבוססים על אנרגיה סולארית, אשר מסוגלים לשהות בגובה רב, של עד 20 אלף קילומטר, למשך 5 שנים ללא צורך בתחזוקה שוטפת.

לפני כ-5 שבועות נחתמה עיסקת ענק במסגרתה נמכרה WhatsApp, אפליקציית המסרים המיידים הפופולרית, לפייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully