וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר שרון: "הכמיהה שלי לאהבה נפלו חלל בידי נוכל"

השחקן תומר שרון חשף בפייסבוק שלו איך בחורה בשם "אנה" שהתכתב איתה בפייסבוק והתאהב בה - התגלתה כגבר. "אנה" הגיבה לפוסט וניסתה להסביר את עצמה

תומר שרון. ניר פקין
תומר שרון/ניר פקין

בסרט "קאטפיש", אחד הסרטים התיעודיים המדוברים של השנים האחרונות, מתאהב גיבור הסרט באישה שלא פגש מעולם: הוא רק צ'וטט איתה ברשתות חברתיות, קיבל תמונות שלה ושוחח איתה בטלפון. אך ככל שמתקדם הסרט, הוא מגלה שהאישה איננה מי שהוא חושב - ולומד עד כמה קשה לנו באמת להכיר מישהו בעידן הדיגיטלי, שבו לכל אחד יש אווטאר אינטרנטי.

זה בדיוק מה שקרה לשחקן תומר שרון, כפי שהוא טוען בסטטוס ארוך שפרסם הלילה בפייסבוק שלו. "רוצים שיימינג עסיסי במיוחד?" שאל בתחילת הסטטוס (שיימינג הוא כינוי לחשיפה פומבית אינטרנטית של מישהו שעשה עוול). בסטטוס מספר שרון על בחורה בשם אנה, שהכיר באינטרנט לאחר שעשתה לו לייק. הקשר ביניהם הפך אינטנסיבי, הוא חשף בפניה פרטים אינטימיים ולטענתו הוא אף תמך כספית בספר השירה שלה. שרון נקשר אליה רומנטית והיא הבהירה שיש לה חבר, ולמרות זאת הוסיפו להיות בקשר, והיא אף סיפרה לאירים שהיא רוצה בו. כל זאת למרות שעדיין לא נפגשו פנים אל פנים, ותיקשר איתה דרך האינטרנט בלבד. מכאן הסיפור קיבל תפנית מטורפת.

"מישהי אמרה לי שאנה היא גבר. הסתבר שאכן כך", כותב שרון, "היא גבר ששמו אתגר מויאל. איש מוכשר להדהים שהיה לי קשר איתו בפייס לפני שנה וחצי בערך, והסתיים כי הוא חטף התקף קנאה על מישהי שיצאתי איתה". הוא מסיים את הפוסט במילים: "חוללתי. הושפלתי. הרצון האמיתי שלי הוא לפרק לו את הפנים. הבדידות שלי והכמיהה שלי לאהבה נפלו חלל בידי נוכל".

לאחר כמה תגובות של "מצמרר" ו"מטלטל", הגיעה "אנה" עצמו לשרשור כדי להגיב לשרון. "אני אנה שרר, יצירת אמנות שירית, מעין פרסונה נשית, של המשורר 'איש מוכשר להדהים' אתגר מויאל, ובאמנות, כמו באמנות, אין", כתב/ה, "מעולם לא השלתי אותך שניפגש, לא הבטחתי לך כלום, לא אמרתי שיהיה בינינו משהו, להפך". לטענה של הגולשים שמדובר במעשה פלילי, אמר/ה אנה: "חוקי למהדרין, לא רק, באקו"ם אני רשום גם כאנה שרר". על כך ענה שרון: "דחוף את התמלוגים לתחת האומלל והבודד שלך, שק של תולעים רוחשות. במקום להתנצל על שפגעת בנפש של אדם, במיוחד אחד שליקקת את נשמתו בחנופה אינסופית לפני זמן מה, אתה עדיין עסוק ביחסי ציבור".

בהמשך השרשור מביא/ה אנה הוכחות לכך שרמז/ה לשרון בזמנו על הזהות הכפולה, כולל ציטוטים שלו/ה מצ'אטים בין השניים כמו "תדמיין שאני גבר זה יעשה את הטריק" ותמונות ששלח/ה לו.

בשלב זה שרון הפסיקלהגיב ל"אנה", הצהיר שהוא חוסם אותה מלהגיב יותר לשרשור ופורש לישון. בתגובה, הופיע לפתע בשרשור היוזר של אתגר מויאל, שהספיק לכתוב:

"תומר
אני מצטער
סלח לי.
ככה לפני שהספקת לחסום אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully