וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקר אבטחה במיקרוסופט - ילד בן 5

וגם: טורקיה מסירה את החסימה על יוטיוב והחרם על פיירפוקס מצליח לגרום למנכ"ל החדש להתפטר: חדשות הטק

לטורקיה שוב יש יוטיוב

ראש ממשלת טורקיה רג'פ טייפ ארדואן. איסטנבול, 29 במרץ 2014. רויטרס
ארדואן/רויטרס

התפתחויות חדשות בנושא הצנזורה בטורקיה. בית המשפט הטורקי הורה בסוף השבוע על הסרת החסימה של יוטיוב בתחומה, למעט 15 הקלטות קול, זאת בדומה להחלטה בעניין הסרת החסימה של טוויטר במדינה. לפי הדיווח של סוכנות רויטרס, מצא בית המשפט כי החסימה הגורפת מהווה הפרה של זכויות אדם. עם זאת, לפי דיווח מאוחר יותר של העיתון הטורקי הוריאט, בית המשפט קבע שהחסימה תימשך עד שהשירות יחסום את הגישה לאותן 15 הקלטות, בהן נשמעות שיחות עם סוריה.

החרם על פיירפוקס הצליח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמל של פיירפוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחאה הצליחה: מנכ"ל מוזילה ברנדן אייק שמונה לתפקיד לפני כשבועיים - הודיע בסוף השבוע על התפטרותו. החלטתו לוותה בשורה של לחצים, מחאות וחרמות על דפדפן פיירפוקס שמפתחת הקרן, הן מצד עובדים וזוגות חד-מיניים ולאחרונה גם מצד אתר הדייטינג הפופולרי OKCupid, זאת בעקבות תמיכתו הכספית של אייק בקמפיין נגד נישואים גאים בקליפורניה ב-2008.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גוגל שוב מנסה לעשות טלוויזיה

ממשק ה-Android TV של גוגל. the verge, אתר רשמי
ממשק ה-Android TV. תמונה: מתוך אתר the verge/אתר רשמי, the verge

גוגל לא ויתרה על החלום לקחת נתח מהמסך הקטן שלכם. לאחר שמכשירי ה-Google TV לא נחלו הצלחה ונעלמו, חשף האתר The Verge תמונה של ממשק ה-Android TV ופרטים אודותיו. לפי הדיווח, מדובר בקופסה שתחבר את הטלוויזיה לממשק מבוסס אנדרואיד הכולל אפליקציות ותכני בידור, בדומה לאפל טי-וי וה-Fire TV החדש של אמזון. לא ברור לגמרי מה יהיה ההבדל בין הפלטמורה המדוברת לדונגל ה-Chromecast, שאף הוא מחבר את המשתמש לפיצ'רים חכמים, אולם לפי The Verge הפיתוח החדש לא צפוי להעלים אותו בינתיים.

גוגל נקנסת על צילומים ל"סטריט ויו" שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בהקשר של גוגל: ענקית האינטרנט נדרשה לשלם קנס בשווי 1.4 מיליארד דולר באיטליה בגלל צילומי סטריט וויו. לפי הדיווח של רויטרס, הסיבה להליך נגד גוגל היא שהמכוניות ששימשו אותה לצילומי הרחובות ב-2010 לא היו ניתנות לזיהוי בבירור ככאלה.

חוקר אבטחה במיקרוסופט - ילד בן 5

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליקויים בקונסולת האקס-בוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילד בן 5 מסן דייגו נרשם כ"חוקר אבטחה" במיקרוסופט בעקבות גילוי ליקויים בקונסולת האקס-בוקס. לפי הדיווח ב-PCWorld, הילד כריסטופר וון-הייסל חדר לחשבון של אביו, שכלל תכנים שלא אמורים להיות לו גישה אליהם, באמצעות ניצול ליקוי בממשק האבטחה. לאחר שהוריו התריעו על כך בפני מיקרוסופט, הילד תוגמל בכסף, מינוי שנתי לשירות אקס-בוקס לייב וארבעה משחקים בחינם – ושמו נכנס לרשימת "חוקרי אבטחה" שגילו ליקויים בקונסולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully