וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד החטוף התגלה כפרופיל מזוייף

כמעט שבוע חיפשה משטרת צרפת אחרי ילד חטוף בן שנתיים - עד שגילתה שהפרופיל שלו ושל אביו בפייסבוק מזוייפים. חדשות הטק

הזאטוט החטוף שקיים רק בפייסבוק

פייסבוק. ShutterStock
צילומי אילוסטרציה: shutterstock)/ShutterStock

המשטרה בצרפת פתחה בחקירה על ילד קטן שנעדר, בחשד שנחטף, וצוללנים מטעם המשטרה אף חיפשו את גופתו באגם. אלא שבהמשך גילתה המשטרה כי הסיפור פוברק, והפרופילים של הילד ואביו בפייסבוק – העדויות היחידות לקיומם של השניים במציאות – זויפו.

לפי הדיווח ב"גרדיאן", הילד דווח כנעדר בשישי שעבר על-ידי מי שטענה שהיא דודתו. בפייסבוק נמצאו תמונות של הילד הנעדר, בן השנתיים, ואביו בן ה-20. האישה נעצרה על-ידי המשטרה וכעת עומדת בפני האשמות של זיוף מקרה פשע, ולפי החוקרים, בן דודה ובתה הקטינה הם אלה שפתחו את חשבונות הפייסבוק הפיקטיביים.

חיפוש חברים קרובים בפייסבוק

אופציית ה- Nearby Friends בפייסבוק. פייסבוק, אתר רשמי
אופציית ה- Nearby Friends בפייסבוק/אתר רשמי, פייסבוק

פייסבוק הציגה בסוף השבוע את פיצ'ר ה-Nearby Friends, המאפשר למשתמשים לקבל התראות כאשר חבריהם שוהים במקום סמוך גיאוגרפית. כדי להימנע מתלונות בענייני אבטחה, פייסבוק מדגישה שהפיצ'ר – שיושק למשתמשי מובייל בארה"ב בשבועות הקרובים – יעבוד רק כאשר הוא מופעל, ומנגד ניתן גם לכבות אותו. בנוסף, ניתן לבחור לשתף אותו עם חברים ספציפיים בלבד.

אלא שכפי שטק-קראנץ' אימתו עם הרשת החברתית, פייסבוק תשתמש בהיסטוריית המיקום של הגולשים כדי להציע להם גם פרסומות בעתיד. לפני שנתיים השיקה פייסבוק פיצ'ר בעל שם דומה, Find Friends Nearby, שנועד להראות למשתמשים בו מי נמצא בקרבת מקום מכלל משתמשי פייסבוק לצורך הוספת חברים חדשים, אולם הוסר ימים ספורים לאחר השקתו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

300 מיליון משתמשים בלינקדאין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינקדאין הכריזה כי חצתה את רף 300 מיליון המשתמשים ברחבי העולם. לפי הנתונים שפרסמה, מעל מחציתם גולשים מחוץ לארה"ב, ואחריה ברשימת שלוש המדינות המובילות בשימוש הודו וברזיל בהתאמה. עוד דיווחה, כי 56% ממשתמשיה הם זכרים (לעומת 61% לפני חמש שנים).

נייקי מוותרת על טכולוגיה לבישה

יצרנית הנעליים נייקי תפטר את מרבית עובדי מותג ה-FuelBand שלה – שעון יד וצמיד מעקב לכושר גופני. בנוסף, החברה תחדל לפתח חומרה למוצרים לבישים, תחום שאליו נכנסה ב-2006, לפי הדיווח באתר Cnet. דיווח מאוחר יותר שפורסם ב-re/code כלל הצהרות שניסו לצנן את הבהלה, ובמסגרתן אישרה נייקי שתבצע "מספר קטן" של פיטורים וכן טענה שתמשיך לתמוך במוצרי ה-FuelBand.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully