וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-HTC ONE M8 מגיע לישראל

TECH

8.5.2014 / 16:02

במסיבת עיתונאית שנערכה הבוקר בתל אביב הציג את המכשיר נשיא HTC, פיליפ בלייר, והציג את תכנון ניהול המותג בישראל

חברת Touch Group, היבואנית הרשמית של
HTC בישראל, החלה לשווק את HTC ONE M8 בישראל. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר בתל אביב התארח נשיא HTC פיליפ בלייר, והציג את המכשיר ואת פעילות המותג בישראל וסביבתה. "אני מאמין בשוק הישראלי ואני בטוח שהמותג ילך ויתחזק כאן", אמר בלייר, "ישראל היא מדינה של חובבי גאדג'טים והאנשים בה צמאים לחידושים טכנולוגיים, ואנו לוקחים את השוק המקומי ברצינות רבה".

HTC חשפה בחודש מרץ את ה-HTC One M8 , ממשיך הדרך של ה-HTC One M7, מכשיר שזכה בתואר "הסמארטפון הטוב בעולם" בתערוכת המובייל בברצלונה השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר HTC ONE M8/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-HTC One M8 משלב בתוכו טכנולוגיית צילום בשם Duo Camera (חיישן צילום כפול), והוא בעל פלאש כפול, זווית צילום רחבה של 5 מגה פיקסל במצלמה הקדמית והקלטת וידיאו ב-HD מלא של 1080 פיקסל. לצורך סידור התמונות באלבום המכשיר, נוסף לו כלי בשם Image Match, כלי חיפוש חזותי שמרכז באופן אינטואיטיבי את כל התמונות על נושא מסוים באלבום אחד.

במכשיר ה-HTC One M8 מופעלים גם כמה קיצורי דרך על ידי מחוות יד, כמו למשל מענה לשיחת טלפון ברגע שהמכשיר מתקרב אל האוזן, או פעולות שמתבצעות בהקשה כפולה על המסך בלבד. כמו כן, נוסף למכשיר מצב חיסכון אקסטרים לסוללה - אשר נותן למכשיר אורך חיים של שבועיים בטעינה אחת, לדברי החברה. יישומים נוספים של המכשיר מאפשרים לעקוב אחרי הישגים ספורטיביים של המשתמש, שעות השינה שלו וזמני פעילות גופנית. המכשיר ישווק בישראל במחיר של 3570 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • HTC HD 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully