וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: הומלס מקבל בית

TECH

12.5.2014 / 6:44

מתחן יוטיוב צעיר החליט, לשם שינוי, לעשות "מתיחה" נוגעת ללב: הוא גייס כסף למען הומלס שפגש, והפתיע אותו עם בית מרוהט במתנה

עמוד היוטיוב "הקסם של רהט" (Magic of Rahat) מעלה בדרך כלל סרטוני מתיחות משולבים בקסמים ואשליות, אותם מצלם צעיר בשם רהט. ייתכן שכבר נתקלתם במתיחות שלו באינטרנט בעבר - בעיקר מתיחות "דרייב ת'רו" שבהן עובדים במקדונלדס מגלים שבובת דובי ענקית נוהגת באוטו שליד הדלפק, או שהנהג בלתי נראה.

אבל בחודשים האחרונים רהט התלבש על פרויקט קצת אחר. בחודש מרץ הוא העלה סרטון שהוא ספק מתיחה, ספק סתם מעשה טוב: הוא ניגש להומלס בשם אריק, נתן לו במתנה כרטיס לוטו, ו"סידר" עם המוכר בדלפק ההגרלות שיגיד לו שהוא זכה ב-1,000 דולר. ההומלס ההמום בכה וצחק מרוב אושר, וכמובן שהוא באמת קיבל מרהט את הכסף - זו אמנם מתיחה, אבל לרהט לא הייתה כוונה סתם לעבוד עליו אלא גם לעשות לצופים קצת טוב על הלב.

בעקבות הסרטון, שצבר מיליוני צפיות והפך פופולרי ומדובר, פנו גולשים רבים לרהט וביקשו לעזור לאריק, שנגע לליבם. רהט הקים קרן צדקה לאריק, והחל לאסוף עבורו תרומות ללא ידיעתו - וכשהיו בידיו 44 אלף דולר, ביצע את ה"מתיחה" השנייה של אריק.

רהט שכר בית, ריהט אותו והזמין את אריק "לקפוץ אליו" הביתה. אריק הגיע, נכנס לבית, וברגע הזה רהט התוודה בפניו: "האמת היא שזה לא הבית שלי, זה הבית שלך". את התגובה של אריק קשה לתאר במילים, אז מומלץ פשוט לצפות:

לדברי רהט, כרבע מהסכום שגוייס עבור אריק מוקדש לדמי שכירות של הבית לשנה שלמה; עוד כרבע מהסכום הוקדש לריהוט, חשבונות ומצרכים; והחצי הנותר הופקד בחשבון בנק שנפתח לאריק, הוא יוכל לעשות בו כרצונו. בתחילת הסרטון אנו גם מגלים (יחד עם רהט) שאריק הצליח להשיג עבודה - אז הבה נחזיק לו אצבעות.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully