וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: נערה מכה את חברתה במעדר

TECH

14.5.2014 / 3:42

קטטה של שתי בנות שמסתיימת במעדר על הראש הפכה ללהיט רשת מטורף, כולל שמועות על מות הנערה הפצועה ופארודיות על רגע המכה

בואו, יש מכות: סרטון VINE קצרצר המציג נערה בת 15 מכה בחורה בראש עם מעדר, קומפלט עם צליל ה"בונק!" הכואב - הפך בשבוע האחרון ללהיט רשת רותח. בנוסף לפופולריות של הסרטון עצמו, הגולשים מיהרו לצלם סרטוני תגובה ופרשנות של האירוע, כמו גם לעבד את הסרטון המקורי בשלל דרכים: מהפיכת הסרטון לקליפ של TAKE ON ME או הוספת אלמנטים של ה-WWE.

ברשת התחילו גם לרוץ שמועות על כך שהנערה שהוכתה, מירנדה, מתה כתוצאה מהפציעה, שמועות שאינן נכונות. בהאפינגטון פוסט פרסמו את הסרטון המלא שמאחורי ה-VINE הקצרצר: שתי הבנות - אמילי אולינגר ומירנדה פוגייט, נראות בתחילתו כשהן מסכמות ביניהן ללכת מכות ואף מחפשות יחד מקום מתאים לכך, ומביאות את חבריהן לצפות. כשהן מוצאות מקום טוב לכך, הן פוצחות בקטטה פשוטה שכוללת סטירות, בעיטות וצריחות. רק כעבור כמה דקות של עבודת יד, הצעירה מביניהן - אולינגר בת ה-15 - רצה להביא מעדר, כנראה מכיוון שסיכויי הניצחון אינם לטובתה. לאחר שהיא חובטת בראשה של פוגייט, הבחורה פורצת בבכי ומסתלקת, בטענות שהיא לא מסוגלת לשמוע.

בראיון לתכנית רשת של ZAG, סיפרה אולינגר - הנערה המכה - כי הקטטה החלה בגלל שפוגייט "עשתה דברים" עם האקס שלה בזמן שהם יצאו. באותו ראיון אולינגר גם מנתחת את מהלכי הקרב, למי שמתעניין. בסיום הראיון היא מספרת שפוגייט הציעה לה קרב חוזר, אבל היא חושבת שזה "לא רעיון טוב בשבילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully