וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב בדרך לרכישה הגדולה בתולדותיה?

לפי דיווחים שונים ברשת יוטיוב עומדת לשים רגל בעולם המשחקים על ידי רכישת חברת twitch המתמחה במשחקי וידאו בסטרימינג תמורת מיליארד דולר. וגם: טלפון ראשון מסוגו מציג מקלדת ברייל לעיוורים. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליוטיוב עוד אין קונסולה משלה אבל לשחק בסטרימינג דרך יוטיוב יכול להיות מעניין/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוטיוב נמצאת במגעים לרכישת Twitch, חברת משחקי וידאו בסטרימינג. לפי הדיווח במגזין "וראייטי" המתבסס על "מקורות המעורים בנושא", העסקה נסגרה במחיר של כמיליארד דולר, וההכרזה הרשמית אודותיה צפויה להתפרסם בקרוב. מקורות שונים ברשת מדווחים כי העסקה קרובה להיחתם, ושהצדדים דנים כעת בשאלת העצמאות של Twitch לאחר רכישתה. לפי אותו דיווח, Twitch קיבלה מספר הצעות רכש בעבר, כולל ממיקרוסופט, שבוודאי ייעדה את הפלטפורמה של החברה עבור מותג האקס-בוקס.

אם תיחתם, ציינו ב"וראייטי", תהיה זו העסקה הגדולה בתולדות יוטיוב, שנמכרה לגוגל תמורת 1.65 מיליארד דולר לפני שמונה שנים. אלא שלפי דיווח עוקב ב"וול סטריט ג'ורנל" המגעים לעסקה נמצאים בשלב מוקדם וזו אינה צפויה להיסגר בקרוב.

פייסבוק בעקבות סנאפצ'ט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנאפצ'ט - מי שלא רוצה להמכר לפייסבוק שלא יתפלא אם בוקר אחד פייסבוק ינסו להתחרות בו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק בונה שירות "הודעות נעלמות", כלומר שירות מתחרה לסנאפצ'ט – כך טוען דיווח שפורסם ב"פייננשל טיימס". בעבר דווח כי סנאפצ'ט דחתה הצעה לרכישתה על-ידי פייסבוק בסכום של כ-3 מיליארד דולר או יותר. לפי הדיווח החדש, אפליקציה דמויית-הסנאפצ'ט של פייסבוק עתידה להיקרא Slingshot, והשקתה עשויה להתרחש עוד החודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חדשות האפליקציות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקלדת ברייל על מכשירים טלפונים של חברת ownfone, מתוך https://myownfone.com//מערכת וואלה!, צילום מסך

חברה בריטית השיקה באחרונה בלונדון טלפון המיועד לעיוורים וכולל מקשים עם כתב ברייל, שמחירו עומד על כ-60 פאונד. היצרנית, OwnFone, טוענת כי מדובר בהשקה מסחרית ראשונה של טלפון מסוג זה. כפתורי הברייל במכשיר יוצרו באמצעות מדפסת תלת מימד, מה שלדברי היצרנית סייע בהפחתת עלויות, לפי ה-BBC על לוח המקשים ניתן גם להדפיס טקסט שיהיה מובן למי שאינו קורא כתב ברייל. בינתיים משווק המכשיר בבריטניה בלבד.

וואטסאפ הוסרה מחנות האפליקציות של מכשירי ווינדוס פון בשבוע שעבר. הסיבה: בעיות טכניות. האפליקציה עובדת אצל משתמשים שהורידה אותה לפני הסרתה, אולם משתמשי ווינדוס פון שמבקשים להורידה כעת ייאלצו להמתין לשובה. וואטסאפ פרסמה תגובה לקונית, בעקבות הדיווחים, שממנה לא ברור עדיין מתי צפויה האפליקציה לחזור: "לצערנו, בגלל עניינים טכניים, החלטנו להסיר את וואטסאפ מפלטפורמת ווינדוס פון. אנחנו עובדים בצמוד למיקרוסופט במטרה לפתור את הבעיות ומקווים להחזירה לחנות בתוך זמן קצר. אנחנו מתנצלים בפני המשתמשים על אי-הנוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully