וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משקיעה מיליארדים בלוויינים שיביאו את האינטרנט לכל מקום בעולם

וגם סמסונג משיקה טלוויזיה חכמה ו-hp הכריזה על מחשב כרומבוק ולפטופ מבוסס אנדרואיד חדשים. חדשות הטק

גוגל מביאה את האינטרנט למקומות נידחים

עולם אינטרנט. ShutterStock
עולם אינטרנט/ShutterStock

גוגל משקיעה מיליארד עד 3 מיליארד דולר בלווינים שירחיבו את החיבור לרשת למקומות בעולם שעדיין אין בהם אינטרנט – כך דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל" בהתבסס על גורמים המעורים בפרויקט.

פרויקט הלווינים שלה, מקווה גוגל, יצליח היכן שפרויקטים קודמים שקיוו להשיג מטרה זהה נכשלו – בשל מכשולים טכניים או כלכליים. עם השקת הפרויקט תפרוש גוגל 180 לווינים קטנים בעלי קיבולת גבוהה, אשר יקיפו את כדור הארץ בגובה נמוך מלווינים מסורתיים.

פרויקט אחר של גוגל בעל מטרה דומה הוא Google Loon שבמסגרו מופרחים לאוויר בלוני הליום הנושאים עמם קישוריות Wi-Fi.

ווינדוס 8.1 עבר את ווינדוס 8 בנתח שוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתח השוק של העדכון האחרון למערכת ההפעלה של מיקרוסופט, ווינדוס 8.1, כבר עבר את זה של ווינדוס 8 - כך לפי נתונים עולמיים של Net Applications המעודכנים לחודש מאי. לפי הנתונים, ווינדוס 8 ו-8.1 עומדות שתיהן על נתח של יותר מ-6%, כש-8.1 עוברת את קודמתה במעט. בנוסף, לחלונות 7 נתח של כ-50%, כ-25% ל-XP וכמעט 3% לוויסטה. הנתח הכולל של גרסאות ווינדוס השונות בשוק מערכות ההפעלה הוא כ-91%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סמסונג משיקה טלוויזיות חכמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג מתכננת להשיק טלוויזיות חכמות שיתבססו על מערכת ההפעלה Tizen, שאותה פיתחה בשיתוף עם קרן לינוקס ואינטל, דיווח האתר The Next Web. בתחילת יולי תשיק סמסונג ערכת פיתוח (SDK) עבור טלוויזיות חכמות, על מנת לאפשר לצדדים שלישיים לפתח עבורן אפליקציות כך שבעת השקת המוצרים כבר יהיה מגוון סביר להתפאר בו. קודם לכן כבר השיקה סמסונג שעונים חכמים מסדרת ה-Gear המבוססים על מערכת ההפעלה.

מחשבים חדשים ל-HP

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-Slatebook PC של hp/מערכת וואלה!, צילום מסך

HP הכריזה על מחשב כרומבוק ולפטופ מבוסס אנדרואיד חדשים. הראשון, דגם ה-Chromebook PC, הוא מחשב בעל מסך בגודל 11.6 אינץ', כמו דגם ה-Chromebook 11 משנה שעברה. הוא מגיע בצבעים שונים, כולל נפח של 16 ג'יגה-בייט וזיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט, הסוללה שלו אמורה להספיק לקצת יותר משש שעות עבודה לפי היצרנית והוא נמכר במחיר התחלתי של 250 דולר. ההכרזה השנייה של HP היא על ה-Slatebook PC, הלפטופ האנדרואידי בעל מסך מסך ברזולוציית Full HD שגודלו 14 אינץ', נפח אחסון של 64 ג'יגה-בייט, שצפוי להימכר החל מאוגוסט תמורת 400 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully