וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תלשין על סרטונים איטיים ביוטיוב

וגם: אפליקציה שתאפשר התכתבות אנונימית שלא תשאיר שום סימן, ורכילות מאחורי הקלעים של גוגל. חדשות הטק

השיחה הזאת לא התקיימה

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חוקרים הציגו אבטיפוס של אפליקציית מסרים מיידיים שמטשטשת ראיות לכך ששני אנשים צ'וטטו ביניהם. המיזם מכונה "Invisible.im", והוא מאפשר "לכל אדם ליצור קשר עם עיתונאי מבלי להשאיר אחריו עקבות משפטיות שניתן להגיע אליהן דרך שרתי צד שלישי", לדברי החוקרים. מלבד הצפנת השיחות, האפליקציה מתחברת לשירות TOR, המיועד לגלישה אנונימית (ומשמש גם לגלישה ב"רשת העמוקה"). בדיווח של PCWorld מציינים כי המטרה היא מניעת גישה למידע ולגורמים המעורבים על-ידי רשויות החוק.

"עובדי גוגל מבודדים מהעולם האמיתי", מאשים אחד מהם

גוגל. AP
גוגל/AP

עובדי גוגל מבודדים מהעולם ובטוחים בעצמם יתר על המידה – כך מתאר עובד בגוגל את המציאות שהוא חווה במשרד. אוורי פנרון הוא מהנדס בחטיבת Fiber של ענקית הטכנולוגיה. בפוסטשפורסם בבלוג שלו, Apenwarr, אשר צוטט ב"ביזנס אינסיידר", כתב פנרון: "אני עדיין נדהם מהחוכמה הכוללת של אנשים במקום הזה... לאנשים חכמים יש בעיה, במיוחד (אבל לא רק) כשהם נמצאים בקבוצות גדולות. הבעיה הזו היא היכולת לתרץ כמעט כל דבר באופן משכנע".

באותו פוסט, שמשתמעת ממנו נימה חזקה של ביקורת, הוא הוסיף כי "עבודה בחברה מצליחה וגדולה מאפשרת לך לשמור על הבידוד שלך. אם תבחר, אתה יכול פשוט להתעלם מכל העובדות הלא נוחות על העולם... ההצלחה או הכישלון של הפרויקט שלך בשוק אינן באמת כה חשובות. מה שחשוב זה אם הוא מבוטל או לא, החלטה שנקבעת לפי הגחמה של הבוס של הבוס של הבוס של הבוס שלך, שבהיותו החוט המקשר היחיד שלך לעולם החיצון הבלתי צפוי והבלתי נעים, נראה כי הוא בוחר פרויקטים באופן די רנדומלי, ובוודאי ללא קשר לאיכות תרומתך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מי אשם בכך שהסרטונים ביוטיוב איטיים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוטיוב בעקבות נטפליקס: גוגל החלה "להלשין" על ספקיות אינטרנט בגלל סרטונים איטיים. משתמשים במדינות כמו ארה"ב, קנדה ואוסטרליה שיבקשו לצפות בסרטון ביוטיוב באמצעות חיבור חלש (לפי הגרסה של גוגל, כמובן), יקבלו את ההתראה "חווים הפרעות?", בצירוף לינק לאתר של גוגל בנושא איכות וידאו.

גוגל, כמו נטפליקס לפניה, מפנה אצבע מאשימה לספקיות האינטרנט כאשר המשתמש נתקל בבעיות צפייה בסטרימינג. סביב השאלה הזו, מי אשם במהירות הצולעת, ניטש קרב גרסאות בין ספקי שירותים כמו פלטפורמות צפייה בווידאו ברשת לספקיות החיבור לרשת. נטפליקס, למשל, ציינה בהודעה כי החיבור של רשת וריזון עמוס, מה שהרגיז את הספקית ואף גרם לה להגיב ולטעון שההודעה "מטעה באופן מכוון", לפי הדיווח באתר Quartz.

ה-NSA עקב אחרי אנשים רגילים

המדליף סנודן: "המשימה הושלמה, אני ניצחתי". רויטרס
אדוארד סנודן/רויטרס

מרבית הנתונים שנאספו על-ידי ה-NSA נגעו לגולשי אינטרנט רגילים ולא למטרות האמיתיות שאחריהם התכוון הארגון לעקוב, דיווח ה"וושינגטון פוסט" על בסיס הדלפה של אדוארד סנודן וחקירה שנמשכה כארבעה חודשים. לפי הדיווח, 89% מהחשבונות שעקבו אחריהם היו שייכים לצופים מהצד או למשתמשים רגילים לגמרי.

הטלפון שלך מוחרם

נוסע מדבר במכשיר סלולר טיסה מטוס. ShutterStock
נוסע מדבר במכשיר סלולר טיסה מטוס/ShutterStock

ארה"ב תחל להחרים טלפונים לא טעונים בטיסות נכנסות משיקולי אבטחה. במסגרת נהלים חדשים של מנהל הבטיחות בתחבורה בארה"ב, נוסעים יתבקשו למסור את הטלפונים הניידים שלהם על-ידי סוכנים בשדות תעופה שונים ולא יורשו לעלות לטיסה עמם אם הם אינם טעונים. לצד טלפונים, הנהלים החדשים צפויים לחול על מכשירים אלקטרוניים נוספים כמו מחשבים ניידים. נהלים אלה נובעים מחשש שגורמי טרור יעשו שימוש במכשירים כדי להעלות פצצה למטוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully