וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי הצל

איך הפך יואב "הצל" אליאסי מראפר בינוני שמוכר בעיקר בגלל תקריות אלימות למנהיג רשת שמוכר בעיקר בגלל תקריות אלימות?

יואב אליאסי הצל. אביב חופי
יואב אליאסי הצל/אביב חופי

הצל מוציא שיר חדש. זה לא קרה כבר שנים, אבל הנה זה קורה עכשיו, והוא שר על המצב. "לא תצעד לבד עם הצבא מספר אחד", הוא שר, "אם תרצו או לא תרצו כולנו כאן בבוץ, מהמתנחל הימני ועד השמאלני הפלוץ". "אם לא ישמעו את קולנו במדיה, יקבלו אותנו ברחוב וברשת", הוא מכריז בפוסט שמפיץ את השיר, "לא ישתיקו אותנו! תפיצו לכולם. עם ישראל חי!".

והגולשים מפיצים, כי וואלה, עם ישראל חי, ו-וואלה, לא ישתיקו אותנו, ו-וואלה, השמאלני הוא באמת פלוץ. וכך המוזיקה הבינונית של הצל הופכת פתאום להמנון פטריוטי שאם אתה באמת אוהב את המדינה שלך - אתה חייב להפיץ אותו. יואב "הצל" אליאסי, שכבר שנים לא הוציא אלבום וזכור בעיקר כ"ההוא מסאבלימינל" ו"ההוא מסגול 59", מצא סוף סוף את מקומו: אם לא קיבלתם אותו בתור אמן דגול, תקבלו אותו בתור מנהיג רשת של הימין האלים. כמו מיכאל בן ארי רק יותר "קול", עם כובע מצחייה וקעקוע ואומר מילים כמו "זין". ההתגלמות המושלמת של דמות ה"גבר-גבר". הרול-מודל האולטימטיבי בשביל המתחצ'קן נוטף הטסטוסטורון שגולש באתרי "מוות למחבלים" ומפנטז על למזמז קלצ'ניקוב. והצל יודע בדיוק מה ידליק את הנער הזה, שרק מחכה לסטמפת "גבר!" שתנחת לו על האשך. הצל מכיר את הקהל שלו. הרי הוא עצמו עדיין בגיל הזה, איפשהו מתחת לגוטי.

עמוד הפייסבוק של "הצל"

לכן זה לא מפתיע שסטטוסי ה"עם ישראל חי ואני גבר-גבר" של הצל, יחד עם המריבות רצופות הקללות והאיומים שלו עם אנשי שמאל בעמוד, הסלימו לכדי הפגנה אלימה אמש (ש') בכיכר הבימה בתל אביב. הצל שמע שהפגנת שמאל נגד הכיבוש אמורה להתקיים במקום, והוא החליט שכבר חירמן את גולשיו מספיק עם נהמות "כנסו בהם" גבריות והגיע הזמן לצאת לשטח. "עזבו את הפייסבוק לרגע ותבואו להראות שאנחנו לא פראיירים", כתב. את המתפקדים לאירוע כינה "האריות של הצל" (כל כך גברי!!!), ואף הכין פוסטר לוהט של אריה עם מגן דוד.

קשה להניח שהצל לא ידע שההפגנה (הגבריתתתת) שלו תסתיים באלימות פיזית. בכל פוסט שבו קרא לגולשיו להגיע להפגנה, הם הגיבו במשפטים כמו "בוא נשבור להם את המפרקת", "לתת להם מכות רצח לסרטנים האלה", "מגיע לשבור רגליים" ועוד קריאות נעימות. הצל מקפיד בדרך כלל לעבור על התגובות שלו באדיקות ואף לענות להן, כך שמן הסתם ידע ש"האריות של הצל" לא בונים על הפגנה על טהרת המילים בלבד. הוא ידע שהם מגיעים - כמו תמיד אצל ערסים - לראות מכות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ולמרבה ההלם, זה מה שאכן קרה. ה"אריות" הגיעו לכיכר הבימה והתנפלו על מפגיני השמאל - ולא רק בצעקות. "מעולם לא חששתי כך לחיי כמו בהפגנה הערב בתל אביב", כתב בפייסבוק אחד המפגינים מהשמאל, "אל מול עיני התנפלו כמה עשרות פשיסטים נטולי חולצות על קבוצת המפגינים עם זעם בעיניים, ראיתי איך מטיחים מפגין למדרכה ומפליאים בו מכותיהם". חגי מטר מתאר באתר "שיחה מקומית" איך על אחד מהמפגינים ריסקו כיסא על הראש והוא פונה לבית החולים, מפגין אחר ספג אגרוף ואחר פנס בעין, לאחד שדדו מצלמת וידאו ועוד עשרות הוכו ונדחפו. בכל הדיווחים נכתב כי "האריות" השליכו ביצים ובקבוקים לעבר מפגיני השמאל.

הצל, מנהיג החבורה, הצטלם בכיף עם המפגינים שלו ואחר כך מסר לוואלה בהפתעה מוחלטת שהוא לא ראה בהפגנה שום אלימות, ובטח שלא ציפה מראש שדבר כזה יקרה. האריות שלו? אלימים? לעעעעע. הרי "הצל" הכי לא מטיף לאלימות בעולם. הוא אפילו הופיע מתישהו באירוע נגד אלימות בגבעתיים בהנחיית אברי גלעד. מי היה מאמין שהגולשים יקראו את הסטטוסים החמודים שלו כעידוד לאלימות? מי חשב שבהפגנה אליה מוזמנים כהניסטים וחברי קבוצה בשם "כנופיית אל-יהוד" מישהו ירים יד?

"חבר'ה, תודה לכל מי שהגיע", כתב הצל בהתרגשות לאחר שהסתיים האירוע, "התחלנו בשלושה אנשים מול 800 וסיימנו ב-350 אנשים מול אפס שלהם [...] תודה לארגון להב"ה שהגיעו ,תודה לחבר'ה של בית"ר ירושלים ותודה לחבר'ה של מכבי תל אביב, תודה לכנופיית 'אל יהוד' ותודה לחבר'ה של 'כהנא חי'. ביחד אנחנו כוח מול האויב האמיתי שמסתובב בינינו". וסיים כמובן ב"תודה לצה"ל כל זה בשבילכם!"

כי ברור, זה הכול בשביל צה"ל. בשביל מדינת ישראל. ודרך אגב הנה שיר שבדיוק עכשיו הוצאתי אבל זה לא קשור, אני לא האישיו כאן. שנים אחרי שהצל התפרסם בעיקר בגלל תקרית אלימה עם הראפר "סגול 59", הוא גילה סוף סוף דרך להפוך את הגבריות האלימה שלו ללגיטימית. עכשיו אפשר לקלל וללכת מכות בלי לצאת סתם פושע שעף על עצמו - כי זה בשביל צה"ל! זו לא סתם אלימות של עבריינים, זו אלימות עם אידיאלוגיה! הפעם, הוא כבר לא סתם ערס שהולך מכות במועדון כי אם מנהיג רוחני והוגה. הבה נצא להגן על ארצנו הקדושה, גולשים אהובים! אז קחו כיסא, קחו ביצים ובקבוקים, ולמען השם - אל תשכחו לשתף את השיר המהמם החדש שלי בפייסוש! עם אחד דם אחד לה לה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully