וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק הוסיפה אפשרות לשמור תוכן לאחר כך

ראיתם משהו שאהבתם בפיד אבל לא היה לכם זמן לקרוא? פיצ'ר חדש ברשת החברתית מאפשר לשמור שיתופים ולינקים. וגם, אפל אופטימית לגבי המכירות של אייפון 6

פייסבוק השיקה פיצ'ר חדש בשם Save, המאפשר לגולשים לשמור פוסטים ודפי פייסבוק כמו שיתופים שונים, לינקים למאמרים, מוזיקה וסרטונים לצפייה מאוחרת יותר. עם זאת, בבדיקה שלנו הפיצ'ר לא הופיע עדיין בסטטוס שהכיל רק טקסט.

במסגרת הטמעת הפיצ'ר, התווספו כפתור לשמירה וקטגוריה של פריטים שמורים תחת לשונית "עוד". בנוסף, יקבלו הגולשים תזכורות בפיד על פריטים ששמרו. לדברי פייסבוק, הפיצ'ר יגיע לכלל המשתמשים דרך פלטפורמות במובייל ובמחשב האישי בימים הקרובים. פיצ'ר זה מתחרה בשירותים כמו Pocket, שמאפשר שמירה של לינקים ברשת לצורך קריאה מאוחרת יותר מכל מכשיר, ומגיע כשנתיים לאחר רכישת הסטארט-אפ Spool שפיתח שירות דומה.

יאהו רוכשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאה מליון דולר מישהו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאהו הודיעה על רכישת Flurry, מפתחת אפליקציית נתוני שימוש סטטיסטיים למפתחים. לפי טק-קראנץ', סכום הרכישה עומד על בין 200 ל-300 מליון דולר. אנחנו פשוט אוהבים שהם מעריכים סכומים עם סטייה של מאה מליון דולר כאילו כלום.

לפי הנתונים שפרסמה יאהו בהודעתה, ב- Flurry משתמשים כ-170 אלף מפתחים ונרשמת פעילות באפליקציה מצד 1.4 מיליארד מכשירים בחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האינצ'ים של אייפון 6

בזמן שסמסונג לועגת לזמן שבו משתמשי אפל מחכים למסך גדול, אפל הזמינה מהספקים שלה בין 70 מיליון ל-80 מיליון יחידות של מסכי אייפון חדשים לקראת השקת אייפון 6, דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל".

לפי הדיווח, ההזמנה כוללת מסכים המיועדים לאספקה עד ה-30 בדצמבר בשני גדלים: 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ', והמשמעות היא שהדגמים החדשים יהיו גדולים יותר מדגמי ה-5S וה-5C שהגיעו בגודל של 4 אינץ', וגם ההזמנה נרחבת יותר באופן משמעותי מאשר זו שנערכה לקראת השקת הדגמים הקודמים (כ-50-60 מיליון יחידות, לפי הדיווח). במילים אחרות, אפל אופטימית לגבי סיכויי המכירה של האייפון 6.


עוד בנושא אפל, גרסת הבטא החדשה של iOS 8 שכבר הגיעה למפתחים כוללת אפליקציה חדשה בשם Tips, שמציגה טיפים ומדריכים לשימוש לגבי הפיצ'רים השונים במערכת ההפעלה, לפי הבלוג 9to5mac. בקרוב אצלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully