וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדפסת הכסף של פייסבוק

הרשת החברתית דיווחה על תוצאות הרבעון השני: ההכנסות זינקו ב-61% ובתוך כך חשפה נתוני שימוש מעניינים. וגם: פרוסקוור משנה את אופי החברה. הסוף לצ'ק-אין?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם גולשים, הם מרוויחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הדיווחים על תוצאותיה הרבעוניות שיתפה פייסבוק סטטיסטיקה מעניינת על השימוש באתר: 1.32 מיליארד גולשים משתמשים ברשת החברתית בחודש, ו-30% מתוכם עושים זאת דרך הטלפון הנייד, לפי The Verge.

עוד דיווחה פייסבוק כי זמן השימוש הממוצע של גולשים אמריקאים ברשת החברתית הוא 40 דקות ביום. הכנסות החברה אגב, הסתכמו ב-2.91 מיליארד דולר ברבעון השני.

סוני בעסקי הסלפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוני אקספריה Z2, מכשיר שיודע דבר או שניים על חיישני תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני הודיעה על השקעת 345 מיליון דולר (35 מיליון ין) בייצור חיישני תמונה המיועדים למכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים, דיווחה סוכנות רויטרס. לפי הדיווח, ההשקעה נועדה להגדיל את ההזמנות של חיישני תמונה עבור יצרני טלפונים בעוד הביקוש שלהם עולה בגלל העלייה בצילום תמונות, כמו למשל מסוג סלפי. סוני עצמה מספקת חיישני מצלמה עבור מכשיר האייפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

משתף מקום משנה מזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב נפטר מהלוגו הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סם ליאנג, מי שהוגדר בעבר ארכיטקט בגוגל מפות, משיק אפליקציה חדשה כחלק מהסטארט-אפ שבראשו הוא עומד כיום. לפי The Next Web, אפליקציית PlaceUs של הסטארט-אפ Alohar Mobile, אשר הושקה בגרסת אייפון וזמינה בינתיים בארה"ב ובקנדה, מציעה שיתוף מיקום חכם עם מכרים.

הפונקציונליות שלה כוללת שליחה אוטומטית של התראות, למשל כאשר אתם תקועים בפקק, מגיעים לעבודה או לביתכם. האפליקציה מזכירה את שירותי המיקום של פורסקוור ופייסבוק, אך מציעה התראות חכמות יותר.

בהקשר זה, דווקא פורסקוור משנה כיוון בימים אלה. החברה הופכת את פיצ'ר הצ'ק-אין למשני, והודיעה בבלוג שלה שהעדכון החדש לאפליקציה לא יאפשר עוד לעשות צ'ק-אין באמצעותה. מי שעדיין ירצה להשתמש בפיצ'ר יצטרך להוריד אפליקציה חדשה ונפרדת של החברה בשם Swarm (זמין לאנדרואיד ובאפ-סטור) ובנוסף, העדכון האחרון לאפליקציית פורסקוור – שכעת מתמקדת בהמלצות על מקומות בילוי קרובים – מגיע עם לוגו חדש, לרגל שינוי הפוקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully