וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מיליון צפו במשחק אחד ברשת

TECH

30.7.2014 / 9:45

שידורי הספורט האלקטרוני עשו צעד גדול בימים האחרונים אל עבר המיינסטרים, עם גמר DOTA 2 והרכישה של twitch. וגם: EA מאמצת מודל חדש להפצת משחקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיליארד דולר מגוגל, בקרוב ביוטיוב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע דווח כי הרכישה של גוגל את Twitch עומדת לצאת סוף סוף אל הפועל, בסכום של מעל מיליארד דולר, לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה. אם מישהו עוד מנסה להבין למה גוגל מעוניינת לשלם כל כך הרבה כסף על שידורי e-sport, אפשר פשוט להסתכל על הנתונים של טורניר Dota 2 שהסתיים בשבוע שעבר.

לא רק שדובר על הפרס הכי גדול בהיסטוריה של טורניר משחקים (10 מיליון דולר), אלא שאתמול דיווחה Valve על הישג נוסף כאשר 2 מיליון צפו בו זמנית באירוע הגמר ברשת. בסך הכול צפו בטורניר במצטבר מעל 20 מיליון איש, כמות כפולה מאשר בשנה שעברה.

הטורנירים הצליח לשבור את גבולות האינטרנט כאשר שלבי הגמר שודרו באחד מערוצי ESPN בארצות הברית. במדינות כמו סין או קוריאה, שידורי טורנירים ממשחקים בערוצי טלוויזיה מסחריים הם דבר יותר שכיח, אבל כעת התחום עושה צעדים גדולים לכיוון המערב.

EA עושה נטפליקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
FIFA 15, צפוי להיות בין המשחקים שיפתחו למשחק בשירות לפני מועד ההשקה שלהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות גדולות מעולם המשחקים הגיעו אתמול מכיוון חברת EA שמשיקה אפשרות למנוי חודשי או שנתי לשחק במשחקים ישנים שלה דרך Xbox One. מנוי שנתי יעלה 30 דולר וחודשי רק 4.99 דולר ויאפשר קטלוג מוגבל של משחקים. בשוק בו משחק בודד עולה סביב ה-70 דולר אלו חדשות גדולות.

שלב הבטא הושק אתמול לכמות מוגבלת של משתמשים וצפוי להתרחב בשלב מאוחר יותר. והציפייה היא שאם השירות יצליח המאגר צפוי להתרחב. בנוסף צפוי המנוי לשמש פלטפורמה להשקות לפני כולם ורכישות של משחקים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully