וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: הילד שמשגע את האינטרנט

TECH

12.8.2014 / 0:49

כתבת חדשות ניגשת לילד ג'ינג'י בן 5 ביריד ושואלת אותו איך הוא מרגיש. התגובה שלו הופכת ללהיט אינטרנט מטורף, והילד הופך לכוכב מבוקש. מיהו ילד ה-Apparently?

כוכב הרשת הלוהט של השבוע האחרון הוא ילד ה"ככל הנראה", שהוא ככל הנראה הדבר הכי חמוד שראינו לאחרונה. מדובר בילד בן חמש בשם נואה שבילה עם אביו ביריד, כשצוות צילום חדשות ניגש אליו. הכתבת, סופיה אוג'דה, ביקשה לראיין את הקטנטן לשמוע ממנו איך הוא נהנה ביריד, אבל היא לא ציפתה לראיון עד כדי כך מוצלח.

במקום לגמגם בביישנות כמו רוב הילדים, נואה לקח לעצמו את המיקרופון והחל לספר על היריד בהתלהבות ובכובד ראש כשהוא מחקה בסגנון דיבורו פרשנים ושדרנים אמריקאיים שראה בטלוויזיה. גם השפה שבה הוא משתמש נראית כמו פארודיה על שדרני טלוויזיה, כשהוא חוזר שוב ושוב על המילה Apparently - "ככל הנראה".

קטע הראיון של נואה הפך ללהיט היסטרי. בתוך פחות משבוע היו לסרטון מעל 10 מיליון צפיות ביוטיוב. כל תכנית מגזין שכיבדה את עצמה חטפה אותו לראיון מורחב, כולל כתבת צבע ב-abc world news. גם המגיש והסאטיריקן סטיבן קולבר הקדיש לנואה קטע בתכנית שלו, ובו הוא מציע לקחת אותו בתור פרשן כי ממילא יש לו את כל מה שצריך. רשת החדשות WNEP-TV, זו שגילתה את נואה מלכתחילה בכתבה ביריד, עפה על עצמה לגמרי כשעשתה כתבת "מיהו ילד ה-Apparently", כתבת "ילד ה-Apparently חוזר למקום שבו רואיין לראשונה" וכתבת "סופיה אוג'דה מספרת מה הרגישה בזמן שראיינה את ילד ה-Apparently", ואפילו דיווחו על מכירת חולצות Apparently מיוחדות. העיקר שלא הגזימו.

גם הגולשים השקיעו בנושא - ויצרו ממים על ילד ה-Apparently, ובעיקר - סרטוני מחווה. כאן, למשל, יוצר היוטיוב schmoyoho רקח מהראיון המפורסם שיר באוטוטיון:

וכאן שדרן רדיו ממחיז את הראיון ועושה ליפ-דאב לראיון המקורי:

נשאר רק לקוות שהתהילה לא תקלקל את נואה בגיל כל כך צעיר, כפי שקרה לכל כך הרבה ילדי פלא לפניו, ושהוא יצליח לעבור את 15 ימי התהילה המוקצים לכוכבי יוטיוב אקראיים - בשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully