וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל: 70 אחוז מעובדי החברה הם גברים

וגם: פאדיחה לגוגל כשבתוצאות החיפוש לכפר קטן באנגליה הופיע תמונה של איבר מין. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל מצטרפת לרשימת החברות הטכנולוגיות שמפרסמות דו"ח גיוון, בהן גוגל ופייסבוק, במסגרתו הן חושפות את פילוח עובדיהן על בסיס גזע ומין. לפי נתוני אפל, 55% מעובדיה בארה"ב הם לבנים, 15% אסייתים ו-7% בלבד הם שחורים. מבין כלל עובדיה ברחבי העולם, 70% הם גברים. בשדרת ההנהלה בעולם, מהווים הגברים 72%.

מנכ"ל אפל טים קוק הביע מורת רוח גלויה מהנתונים: "כמנכ"ל, אני לא מסופק מהמספרים בעמוד זה". לדבריו, "הם אינם חדשים עבורנו, ועבדנו קשה לאורך זמן כדי לשפר אותם".

טוויטר: 23 מיליון חשבונות הם רובוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוויטר מודה באופן רשמי כי 8.5% מהחשבונות ברשת המיקרובלוגינג, המהווים 23 מיליון במספר והנספרים על-ידה כמשתמשים פעילים חודשיים, הם למעשה רובוטים אשר מתעדכנים באופן אוטומטי. לפי הדיווח של החברה, "עד 8.5% מכלל המשתמשים הפעילים עושים שימוש ביישומי צד שלישי שייתכן כי התקשרו עם השרתים שלנו אוטומטית לשם קבלת עדכונים שוטפים ללא כל פעולה נוספת שניתן להבחין בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פייסבוק: מעכשיו האפלקיציה תקרוס פחות

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

פייסבוק הודיעה כי בעדכון האחרון לאפליקציה הייעודית למשתמשי iOS פתרו מתכנתי החברה באג שהפריע למשתמשים במשך זמן רב. הבאג היה גורם עיקרי לקריסת האפליקציה, ואף שהמתכנתים זיהו את הקריסות, לקח להם חודשים לאתר את הבעיה שגרמה להן. כעת טוענת החברה כי באותה גרסה של האפליקציה, 13.1, צומצם שיעור הקריסות ביותר מ-50%.

גוגל: איבר מין הופיע בטעות בתוצאות החיפוש

תמונת עירום בתוצאות החיפושת של "סקלו" בגוגל. טוויטר, צילום מסך
כך התמונה של "סקלו" נראתה בגוגל/צילום מסך, טוויטר

גולשים שחיפשו בגוגל דרך המחשב את הכפר סקלו (Skellow) באנגליה במהלך סוף השבוע נחשפו, לצד מידע כללי אודותיו, לתמונה פורנוגרפית של גבר עירום. בתמונה, שנחשפה בטוויטר על-ידי האנימטור דיוויד פירת', מגבת מסתירה חלקית את איבר מינו את המצולם. הפרסומים אודות המקרה בעיקר השתעשעו על חשבון גוגל. בינתיים תוקנה התקלה והכפר סקלו שוב מופיע בתמונתו האמיתית והפסטרולית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully