וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים תומכי חמאס השתלטו על עמוד "אנשים חולניים ונוראיים"

TECH

21.8.2014 / 16:48

זה נשמע כמו בדיחה, ואולי זה מה שזה, אבל נראה שהאקרים תומכי חמאס השתלטו דווקא על עמוד הפייסבוק "אנשים חולניים ונוראיים"

האקרים פרו-פלסטיניים פרצו לעמוד הפייסבוק "אנשים חולניים ונוראיים". פייסבוק, צילום מסך
האקרים פרו-פלסטיניים פרצו לעמוד הפייסבוק "אנשים חולניים ונוראיים"/צילום מסך, פייסבוק

עמוד הפייסבוק הפופולרי "אנשים חולניים ונוראיים" נוהג לפרסם פוסטים שהם, ובכן, חולניים ונוראיים: הומור שחור, פוסטים מרושעים ובדיחות אונס ורצח. יש לו כבר למעלה מ-22 אלף עוקבים שנהנים להזדעזע מהפרסומים שלו, אבל אפילו הם לא הצליחו להבין את הפוסטים שעלו בעמוד בשעה האחרונה: "תשלמו על זה כשחמאס יגיע אליכם", "הסוף לציונים" ו"לא ימות! יחיה לנצח!" בצירוף תמונתו של מוחמד דף.

נוראיים וחולניים ככל שיהיו, הגולשים לא הבינו בהתחלה מה הקשר של הפוסטים החדשים לעמוד. כשהבינו שככל הנראה האקרים תומכי חמאס פרצו לעמוד, החלו להופיע תגובות כמו "ההישג הכי טוב שלכם בצוק איתן. הידד לחמאס", "צריך לנתק את עזה מהאינטרנט" ו- "מה שמצחיק זה שלפי התוכן בעמוד, גם ככה כולם היו צריכים לחשוב שחמאס כבר מנהלים אותו".

לפני כחודש היה גל של פריצות לעמודי פייסבוק גדולים על ידי האקרים פרו-פלסטינים, כמו לעמוד סטטוסים מצייצים, העמוד של דומינו'ס פיצה והעמוד של שף מאיר אדוני. ההאקרים נוהגים להחליף את תמונות הקאבר והפרופיל לתמונות תעמולה שלהם ולפרסם פוסטים אנטי-ישראלים. פריצה לעמוד חוסמת את מנהליו ולא מאפשרת להם לערוך או למחוק את העמוד, עד שהנהלת פייסבוק תתערב.

נכון לשעה 17:05 העמוד עדיין לא חזר לפעילות רגילה.

אז איך לשמור על העמוד שלכם מפריצה של האקרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully