וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשלמו 250 דולר לשעון חכם?

כל השמועות מצביעות על כך שאפל מתכננת להשיק בשלישי גם שעון חכם לצד האייפון 6, והמוטו 360 כבר זמין למכירה עכשיו. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטרפים לשוק השעונים החכמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל צפויה להשיק השבוע את המכשיר הלביש הראשון מתוצרתה: שעון חכם. כרגע ללא שם רשמי אך בעל הכינוי iWatch. מעט ידוע על המכשיר יחסית לקירבה למועד השקתו ולמסורת ההדלפות סביב מוצרי אפל.

הבלוג 9to5mac דיווח בסוף השבוע כי כצפוי, המכשיר שיבוסס על מערכת ה-iOS יריץ אפליקציות צד שלישי ועשוי להגיע עם האפסטור מוטמעת בו. לפי הדיווח, מספר מצומצם של מפתחי אפליקציות כבר קיבלו אליהם את ערכת הפיתוח (ה-SDK) למכשירים לבישים על מנת להתאים אפליקציות לשעון.

השעון החכם של אפל צפוי להציע, בין השאר, פיצ'רים כגון מעקב אחר כושר גופני ובריאות ושירותי ניווט, התחברות למכשירים אחרים של היצרנית כמו אייפונים ואייפדים, ולפי דיווח ב"ניו יורק טיימס", גם את הפאשרות המגניבה של טעינה אלחוטית. אפל כבר הזמינה עורכים ובלוגרים בתחום האופנה לאירוע ההשקה ביום שלישי, דווח ברויטרס. לפי דיווח אחר של סוכנות הידיעות. בכירים בסמסונג וב-LG הודו שהצטרפותה של אפל לשוק השעונים החכמים, אף שהיא תפעל כמתחרה, תסייע להרחבת השוק ולהנחלת המוצר להמונים.

השעונים של מוטורולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
250 דולר, מוטו 360/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג החלה להפיץ את ה-Moto 360, שעון עגלגל בעל עיצוב אלגנטי, המוצע החל מסוף השבוע באתר החברה, בגוגל פליי וברשת בסט ביי. מחיר השעון עומד על 250 דולר.

לפי טק-קראנץ', מוטורולה תשיק דגמים נוספים של השעון בהמשך השנה. השעון מגיב לפקודות קוליות, מאפשר מעקב אחרי קצב הלב, עמידות במים, טעינה אלחוטית (באמצעות תחנת עגינה המסופקת יחד עם המכשיר) ופיצ'רים נוספים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

האבולוציה של הרזולוציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים להוסיף עוד פיקסלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד בעולם הטכנולוגיה משתנקים לנוכח הבאזוורד הנוכחי בתחום התצוגה, מסכי ה-4K, חברת דל חשפה בשבוע שעבר מסך 5K המציע רזולוציה של 5120x2880 פיקסלים וסך מגה-פיקסלים של 14.7, כמעט כפול מזה שכלול במסכי 4K. השקת המסך בגודל 27 אינץ' צפויה במהלך הרבעון הרביעי של השנה והוא יעלה כ-2,500 דולר.

יוטיוב יעילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצאו ראשונים מתוך 500 מיליון קליקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוטיוב היא הפלטפורמה האפקטיבית עבור פרסום ממומן ברשתות חברתיות בכל הקשור לקבלת החלטות של צרכנים על רכישה, קובע מחקר חדש של חברת AOL. לפי הדיווח בבלוג Venture Beat, המחקר ניתח 500 מיליון קליקים ו-15 מיליון שיחות מהרבעון הראשון של 2014.

לפי המחקר, יוטיוב מובילה על פלטפורמות אחרות מבחינת הצגת מוצרים חדשים וסגירת רכישות בשלב האחרון שלהן. אחריה ניצבות פייסבוק וגוגל+.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully