וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק סירבה להסיר סרטון של שריפת חתול: "לא מפר את המדיניות"

TECH

9.9.2014 / 11:40

הסרטון, שמתאר התעללות קשה בחתול ומסתיים ככל הנראה במותו, עורר סערה בפייסבוק וגולשים רבים דיווחו עליו, ללא הצלחה. דוברת פייסבוק: "אנו יוצרים סביבה שבה אנשים יוכלו להביע את עצמם - ולגנות דברים שהם רואים בעולם"

סרטון התעללות בחתול בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
מתוך הסרטון/צילום מסך, פייסבוק

גולשים שהתלוננו על סרטון מזעזע שעלה בפייסבוק ובו התעללות בחתול, הופתעו לגלות שהאתר מסרב להסירו שכן הוא אינו מפר את כללי השימוש, כך מדווח מגזין הדיילי-מייל.

השבוע עלה לרשת סרטון ובו שני אנשים בלתי מזוהים מניחים גור חתולים בתוך דלי, שופכים עליו חומר דליק ומציתים אותו. ברגע האחרון החתול הבוער מצליח לקפוץ החוצה מהדלי, אך המתעללים ממשיכים להתעלל בו. הסרטון מסתיים במראה של החתול מונח על הקרקע כששקית ניילון מכסה אותו.

הסרטון קיבל מעל עשרת אלפים תגובות זועמות, והגולשים דיווחו עליו להנהלת האתר בטענה ל"אלימות גרפית" - וקיבלו בחזרה הודעה המצהירה כי אין שום בעיה עם פרסום הסרטון.

הסרטון ככל הנראה לא פורסם בפייסבוק על ידי אחד המתעללים אלא על ידי גולש שאין לו קשר לאירוע, והוא פרסם את הסרטון בתוספת אזהרת צפייה.

דוברת פייסבוק מסר לדיילי מייל כי "אנשים באים לפייסבוק כדי לחלות את החוויות שלהם מהעולם סביבם, ולפעמים החוויות האלה הן בעלי תוכן מטריד. אנחנו לא מאפשרים פרסום תוכן שמעודד אלימות, אבל כן שואפים ליצור סביבה בטוחה שבה אנשים יוכלו להביע את עצמם ואף לגנות דברים שהם רואים".

עוד בנושא:
למה פייסבוק לא המסירה עמודים נגד ישראל?
דעה: למה כן חשוב לשתף ברשת תמונות מזעזעות?

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully