וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לעדכן ל-iOS 8? תפנו מקום

וגם: פייסבוק תעזור לנו לשתף דברים בלי לפגוע בפרטיות וחוק שקובע שאם לא קיבלתם את החבילה שהזמנתם מהאינטרנט בזמן - לא תשלמו. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתמשי אפל חיכו כבר הרבה זמן לעדכון המערכת החדש לאייפון, שיביא שינויים כמו מקלדות חדשות, שיתוף פיצ'רים, שיחות בין אייפון, אייפד ומק ועוד. אך כעת נראה שמי שרץ להוריד את העידכון החדש שיצא לאוויר הלילה נתקל בהודעה שאין לו מספיק מקום במכשיר כדי לעדכן. באייפד 3 למשל העדכון דרש לפנות 5.7 GB, לעומת האייפון 5 בו נדרשו 4.7 GB. לבעלי מכשירים עם נפח גדול הדבר כנראה לא ישפיע, איך יש מכשירים, כמו ה-5C למשל, שהגיעו מלכתחילה עם נפח קטן מאוד של 8GB.

מעבר לבעיות הרגילות שיש בכל עדכון מערכת בסדר גודל כזה, כמו עומס על השרתים ועדכונים שלוקחים הרבה זמן, נראה שאפל הציבה עוד חומה בפני משתמשיה: לבעלי האייפון 4S עדיף לא לעדכן כרגע, שכן התקנת העדכון עלולה לגרום לירידה בתפקוד המכשיר ובפתיחות אפליקציות, כך לפי אתר Arstechnica.

כדי לעקוף את ההגבלה, יש לעדכן את המכשיר דרך PC או מק, בתוכנת האייטונס. הדרישה לאייפון 5 ירדה ל-640MB באופן הזה, וגם לאייפד נדרש פחות מקום פנוי ממקודם. חשוב לציין שחלק מהמשתמשים דיווחו על מכשירים שנתקעו באמצע העדכון גם דרך המחשב, וכדי לסדר זאת עדיף לוודא שהכבל מחובר מאחורי המחשב ולא בשום מקום אחר.

בקרוב: הכנס הבא של אפל

אפל, טים קוק, אייפון 6, apple watch, שעון חכם. AP
טים קוק/AP

עוד על אפל: לפי דיווחים ברשת נראה שהכנס הבא של אפל יערך ב-21 לאוקטובר. בכנס יוצגו האייפדים החדשים, אייפד דור 6 ואייפד מיני דור 3, ותשוחרר כנראה לקהל הרחב מערכת יוסמטי למקים. נחכה ונראה גם אם השמועות על אייפד בגדול 12.9 אינץ' הם נכונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פייסבוק תעזור לכם לשמור על הפרטיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לא מעט סיפורים על מקרים בהם שיתוף בפייסבוק של משהו שהיה אמור להיות פרטי הגיע לכלל הציבור, ולא חסרות דוגמאות כאלה. עכשיו, לפי דיווח של אתר TechCrunch,
נראה שאפליקציית שיתוף חכמה יותר נמצאת בבדיקות פנימיות אצל עובדי החברה. השם הזמני שלה הוא:" Moments". האפליקציה תאפשר לשתף חברים מיוחדים ואולי אף קבוצות מיוחדות בסטטוסים אישיים שאולי לא נרצה שכל החברים שלנו יהיו חשופים אליו. יש כבר אפשרויות להגדיר לחלק מהחברים חשיפה, אך נראה שפייסבוק הבינה בעצמה שהם מסורבלות מדי.

לא קיבלתם חבילה בזמן? לא שילמתם!

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חוק חדש של רשות המסחר האמריקאית, ה-FTC, קובע שחברה שרוצה לסחור במוצרים באינטרנט צריכה לקבוע זמן סביר עובר זמני המשלוח שהיא מספקת, כשברירת המחדל היא 30 יום. חברות שלא יעמדו בלוח הזמנים יצטרכו לשלוח ללקוחות מייל שמדווח על האיחור, עליו צריך הלקוח להסכים. אם החברה לא מקבלת את הסכמת הלקוח, או אם הלקוח בכלל לא פתח את המייל, החברה תחויב בהחזר ההוצאה במלואה. בכל זמן מרגע שהלקוח מסכים לאיחור ועד שמגיע המוצר, הלקוח יכול לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא.

נראה שגם לרשת ה-FTC נמאס שמאחרים במשלוחים מחול עם כל מיני תירוצים והיא רוצה לעשות קצת סדר בעניין. החוק החדש יכנס לתוקף ב-8 לדצמבר, עד אז יוכלו החברות להתכונן אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully