וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: נאום ה"אני כופר" של ינון מגל סחף את פייסבוק

7.5.2015 / 11:05

אחרי סתיו שפיר ויאיר לפיד גם לימין יש כוכב רשת חדש, לפחות לפי כמות השיתופים והלייקים שקיבל נאום הבכורה שהעלה הח"כ מהבית היהודי בפייסבוק

יינון מגל, חידוש פתיחת מושב הכנסת, אפריל 2015. דוברות הכנסת,
"אני כופר"/דוברות הכנסת

פתיחה חזקה של ח"כ ינון מגל (הבית היהודי) בפייסבוק. נאום הבכורה שלו, שפורסם בפרופיל האישי שלו לפני יומיים, סחף גולשים רבים והצליח להשיג אלפי לייקים ומאות שיתופים.
קשה שלא להשוות את נאום ה"אני כופר" של מגל לנאום הוויראלי וחוצב הלהבות של סתיו שפיר מלפני כארבעה חודשים.

מגל אמנם לא זכה לכל כך הרבה שיתופים כמו ח"כ שפיר, אבל ללא ספק הפגין נוכחות מכובדת בפיד של רבים. האם הימין סוף סוף מצא כוכב רשת חדש?

עשרות התגובות בעמוד של מגל היו מאוד מפרגנות וגם חנוך דאום, חברו הפעיל מאוד בפייסבוק, פרגן עם פוסט שזכה לעוד מאות לייקים ועשרות שיתופים. "מתי אתה יודע שנאום בכורה של חבר כנסת הוא נאום חשוב? כאשר הרב דרוקמן, זקן השבט ומחשובי הרבנים בציונות הדתית, מקריא אותו במלואו בשיעור היומי שלו", כתב דאום.

"יש דת חדשה: הפוליטיקלי קורקט ... אז אני כופר. אני אומר בפשטות: אני אדם ליברלי, מאמין בחופש ובשיוויון, אבל אני קודם כל יהודי", כתב מגל תחת הסרטון שכנראה עוד ימשיך להסתובב בזמן הקרוב בפייסבוק הקרוב לביתכם.

גילוי נאות: ח"כ מגל היה עד לאחרונה עורך אתר וואלה!

"יש דת חדשה: הפוליטיקלי קורקט ... אז אני כופר. אני אומר בפשטות: אני אדם ליברלי, מאמין בחופש ובשיוויון, אבל אני קודם כל יהודי"נאום הבכורה שלי:

Posted by ‎ינון מגל‎ on Monday, May 4, 2015
תגובות לפוסט של ינון מגל. פייסבוק, צילום מסך
תגובות לפוסט של ינון מגל/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully