וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן רוצה לתקן את טוויטר - ומנכ"ל הרשת החברתית חושב שזה רעיון טוב

אילן גלר

26.7.2015 / 12:27

הכוכבת האמריקנית מאסה בשגיאות שהיא מצייצת וביקשה ממנהלי הרשת החברתית להוסיף פיצ'ר המאפשר לערוך פרסומים, בדומה לפייסבוק. זמן קצר לאחר מכן היא קיבלה תשובה ממנכ"ל טוויטר: "זה רעיון מעולה!"

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
למה לא פשוט לקרוא את הציוץ לפני ששולחים אותו לרשת?/צילום מסך, אינסטגרם

יקירת הצהובונים והרשת, קים קרדשיאן, מעדכנת את עוקביה בטוויטר לעתים קרובות על המתרחש בחייה אבל יש לה לא מעט חרטות בכל הנוגע לפרסומיה ברשתות החברתיות, בין אם בשל שגיאות כתיב אקראיות, או סתם התבטאויות לא חכמות. לרוע המזל, בטוויטר לא ניתן לערוך ציוץ קיים, אלא רק למחוק אותו ולהעלות אחד חדש במקומו. וזו בדיוק הבעיה שאותה החליטה קרדשיאן לנסות ולתקן.

הכוכבת האמריקנית שלחה, לדבריה, מייל לחברה ובו דרשה כי תתווסף אפשרות עריכת ציוצים. סביר להניח כי בקשה כזו ממשתמש רגיל לא הייתה זוכה למענה רציני, אך במקרה זה נתקבלה תוך זמן קצר תגובתו הרשמית של ג'ק דורסי, אחד ממייסדי טוויטר המכהן בימים אלו כמנכ"ל זמני. "זה רעיון מעולה! אנחנו תמיד מחפשים דרכים להפוך את השירות שלנו למהיר וקל יותר לשימוש", הוא כתב בתשובה לבקשתה.

תגובה זו, לרוע המזל, לא ממש מלמדת אותנו מתי נזכה לפיצ'ר עריכה שכזה. בבירור שנערך מאוחר יותר הבהיר דורסי כי אין לראות בתגובתו רמז לכך שטוויטר עומדת להשיק את הפיצ'ר בקרוב, אלא רק קריאה לעובדי החברה שלא לשקוע בשאננותם אלא לקחת ברצינות את הצעות המשתמשים ולבחון מחדש כל פרט. עם זאת, אין לנו ספק כי כשנוכל סוף-סוף לערוך ציוצים, תזכה קרדשיאן לכל הקרדיט על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully