וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה שולחן וכיסאות ברשת - וקיבלה משהו אחר וביזארי לגמרי

8.11.2015 / 11:55

כאשר בקי סמית' הזמינה מאיביי שולחן זכוכית וכסאות תואמים, היא לא ציפתה לקבל במקומם 40 דגים אקזוטיים בשקיות פלסטיק. התגובה שלה למראה החבילה המפתיעה צברה יותר מ-3 מיליון צפיות

יוטיוב

בשנים האחרונות קניות באינטרנט הפכו מטרנד לוהט של מכורים לשופינג לאקט נהוג ומקובל בכל בית בישראל. למרבה הצער, לקוחות רבים שוכחים שמדובר בחתול בשק ולצד המחירים האטרקטיביים והמבחר העצום, קיים סיכוי שתקבלו פריט שונה לחלוטין מזה שהזמנתם.

בקי סמית', צעירה המתגוררת בלונדון, למדה את השיעור הכאוב על בשרה. סמית' הזמינה באיביי שולחן זכוכית עם כיסאות תואמים ושילמה עליהם 180 לירה שטרלינג (קצת יותר מ-1,000 שקלים). כאשר הקופסאות הגיעו לביתה היא פתחה אותן ומצאה בפנים לא פחות מ-150 דגים אקזוטיים שאוחסנו ב-40 שקיות פלסטיק שקופות. כמעט זהה למה שהיא ביקשה.

הזמנה מאיביי הסתבכה. דיילי מייל, צילום מסך
אבל היי, עכשיו יש סיפור טוב לספר לנכדים/צילום מסך, דיילי מייל

הגילוי תועד על ידי חברה של סמית' שנכחה בביתה באותם רגעים קורעים מצחוק. הסרטון שמתעד את תגובתה צבר יותר מ-3 מיליון צפיות ברשת. "תראי, יש פה דגים! מה אני אמורה לעשות עם כל כך הרבה דגים? שילמתי עבור שולחן, לא דגים!", זועקת בקי ההמומה. הגולשים לא נשארו אדישים לסיטואציה ההזויה והגיבו בהתאם. "אני בוכה, לא צחקתי כל כך חזק זמן רב. בדיוק הזמנתי משהו מאיביי ויש סיכוי שגם אני אקבל דגים!".

למרבה המזל, לסיפור יש סוף טוב ולדגים לא נגרם כל נזק. "וואו, זה היה יום מטורף", כתבה בקי בעמוד הפייסבוק שלה. "הזמנתי כיסאות ושולחן זכוכית וקיבלתי 40 שקיות עם דגים. אם לא הייתה לי ברירה הייתי שומרת אותם למרות שלא ממש רציתי. בניגוד אלי, בתי בת השלוש התלהבה מהם מאוד. שמתי לב שהם ממוענים לחנות חיות שנמצאת בהמשך הרחוב אז הם אספו אותם בבטחה ואני קיבלתי את השולחן שלי עם שליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully