וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערי דורות: צפו מה עשתה הילדה שהתבקשה לנתק טלפון קווי

9.11.2015 / 11:01

אב שביקש מבתו לנתק את השיחה בטלפון הקווי - הופתע לגמרי כשלא היה לה מושג איך לעשות את זה. הקטע הבא יגרום לכם להרגיש ממש זקנים

ילדה מנסה לנתק טלפון קווי - ולא יודעת איך/יוטיוב

מרביתכם בוודאי זוכרים את הטלפון הקווי המיושן ששרד בערך עד העשור הקודם, ואולי כמה מכם עדיין משתמשים בו (מי אתם אבות קדמונים?) - אבל הילדים של היום לא יודעים מה זה טלפון קווי ועם כל הידע שצריך כדי ליהנות משלל האפשרויות שבסמארטפון - ספק אם ידעו להשתמש בטכנולוגיה העתיקה של הטלפון הקווי. זה מה שקרה לילדה התמימה שבסרטון, שהתבקשה לנתק את השיחה שהתבצעה בטלפון הקווי - ולא הצליחה לעשות את הדבר הכל כך פשוט הזה.

ילדה מנסה לנתק טלפון קווי. יוטיוב, צילום מסך
אוי לא! מה עושים עם הדבר המסיבי והלא הגיוני הזה? (צילום מסך)/צילום מסך, יוטיוב

בקטע שזכה ליותר מ-100 אלף צפיות, נראה האב מזמין שיחת השכמה בטלפון הקווי ונותן לבתו את השפורפרת כדי שתסגור את השיחה. הוא נשמע מופתע כשהוא מגלה שלבתו אין שמץ של מושג מה לעשות את השפורפרת. "איך עושים את זה?" היא שואלת אותו בזמן שהיא בוחנת את השפורפרת והוא בתגובה: "את רצינית? זה טלפון. תניחי אותו". אחרי כמה שניות של תהייה וחיפוש אחר מסך מגע, היא נכנעת וקוראת לאמה שתעזור לה להתמודד עם המשימה הבלתי אפשרית של אביה.

התגובות לסרטון היו חלוקות. בעוד רבים נאלצו להתמודד עם הוכחה נוספת לכמה שהם זקנים, היו כמה שבחרו להתייחס דווקא לפרימיטביות של האבא ולא לחוסר ההבנה של בתו. "הבעיה היא באבא. למה בכלל צריך להזמין שיחת השכמה כשאתה פשוט יכול להגדיר צלצול מעורר בסמארטפון?", כתב אחד הגולשים. עצוב אבל הוא צודק.

עוד באותו נושא

עד כמה הטכנולוגיה מסכנת את הבריאות של הילדים שלכם?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully