וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים: מיקרוסופט משנה את המראה של תוכנת הצייר

אילן גלר

10.10.2016 / 9:04

הגרסה המחודשת של הצייר כוללת ממשק שונה לחלוטין, השומר על רבות מהתכונות המוכרות של התוכנה, אך מוסיף עליהן כלים המאפשרים יצירת אובייקטים תלת-ממדיים

צילום מסך

תוכנת הציור הבסיסית של ווינדוס כמעט לא השתנתה בעשורים האחרונים. צייר (Paint) היא אחת התוכנות השימושיות והפופולריות שמצורפות למערכת ההפעלה "חלונות" בכל גרסאותיה. אין כמעט משתמש שלא ניצל אותה לצורך עריכת תמונות בסיסית, יצירת אילוסטרציות פשוטות או סתם ציורים משעשעים. עד היום הצליחה הפופולריות של התוכנה לצלוח את כל העדכונים ללא שינוי משמעותי, אך סדרה של סרטונים שצצו ביוטיוב חושפת כי במיקרוסופט עובדים בימים אלו על גרסה חדשה, המיועדת למחשבי ווינדוס 10, ובמיוחד לאלו המצוידים במסך מגע.

הגרסה המחודשת של הצייר כוללת ממשק שונה לחלוטין, השומר על רבות מהתכונות המוכרות של התוכנה, אך מוסיף עליהן כלים המאפשרים יצירת אובייקטים תלת-ממדיים. בסרטונים מודגמת יכולת זו בשימושים יצירתיים, כגון סצנה תת-מימית צבעונית, וגם לצורך עבודה מקצועית כמו תכנון מטבח. בנוסף, תומכת הגרסה בסטיקרים ושיתוף תמונות וצילומים ישירות למייל או לרשתות חברתיות.

מיקרוסופט צפויה להכריז בהמשך החודש על מחשבי Surface חדשים, ונראה הגיוני שבאירוע זה יוצג באופן רשמי גם הצייר המעודכן, המתאים במיוחד כאמור למחשבים המצוידים במסכי מגע איכותיים. זה לא אומר, כמובן, שיתר המשתמשים לא ייהנו מהעדכון, שיופץ בחינם במהלך השבועות הקרובים, בין אם כעדכון למערכת ההפעלה ווינדוס 10 או כתוסף להורדה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצייר החדש בווינדוס. צילום מסך
כך תראה כנראה הגרסה החדשה של "צייר"./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully