וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אצלכם סרטונים התחילו להתנגן עם סאונד בפיד? כך תבטלו בקלות

26.4.2017 / 9:16

עד כה, כדי לשמוע את פס הקול של הסרטון הגולשים היו צריכים להקליק על הסרטון, ולפתוח אותו בחלון חדש עם רקע שחור, אבל פייסבוק חושבת שעדיף פשוט להתחיל לנגן סרטונים אוטומטית עם סאונד ישירות בפיד, כי הרי צריך להרגיז את הגולשים איכשהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה כבר יכול להשתבש בהפעלת אוטומטית של סאונד בפיד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הסרטונים בפיד שלכם החלו להתנגן עם סאונד אוטומטית ברגע שאתם עוברים עליהם באפליקציה, אתם ממש לא לבד. בחודש אוגוסט 2016 החלה פייסבוק לבחון את האפשרות הזו והשבוע היא הגיעה לכל המשתמשים.

עד כה, כדי לשמוע את פס הקול של הסרטון הגולשים היו צריכים להקליק על הסרטון, ולפתוח אותו בחלון חדש עם רקע שחור וכדי לחזור לפיד היה צורך להקיש על כפתור "חזור". כעת הסרטונים מתנגנים אוטומטית עם קול, ואם הווליום אצלכם גבוה זה יכול להפתיע מאוד בשעת לילה מאוחרת.

פייסבוק עושה שינויים רבים כדי להפוך את האפליקציה שלה לנוחה יותר לשימוש, אבל גם כדי לעודד יצירה וצריכה של תכני וידאו ולכן השינויים לא תמיד עומדים בקנה אחד עם הרגלי הגולשים. הפיצ'ר החדש מופעל כברירת מחדל עם עדכון האפליקציה בסמארטפון וכדי לבטל את ניגון הסרטונים האוטומטי עם סאונד יש צורך בשלושה קליקים בלבד.

היכנסו לתפריט האפליקציה (שלושה פסים אחד על גבי השני), שם גללו למטה ולחצו על "הגדרות אפליקציה". בתפריט שייפתח הסיטו את המתג הצמוד לסעיף "סרטונים באוסף החדשות מתחילים עם צליל". צבעו יתחלף מכחול לאפור והאפשרות החדשה תבוטל. המצב ישוב לקדמותו ואם תהיו מעוניינים להפעיל את הפיצ'ר פשוט היכנסו שוב לתפריט והסיטו את המתג שוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היכנסו לתפריט האפליקציה ושם היכנסו להגדרות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסעיף השני מבטל את הפיצ'ר החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully