וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע מצחוק: ככה הגיבו צלמי האוכל לאינסטוש שהרסו להם את המנה

4.11.2017 / 0:01

מי אתם אנשים שעדיין מצלמים את האוכל שלהם? לאינסטגרמר קווין פרשווטר נמאס ששותפיו לסעודה מונעים ממנו לאכול עד שיצלמו את התמונה המושלמת - אז הוא החליט להרוס להם את המנה והתגובות שלהם לזה פשוט פרייסלס

סיפור בדקה

בסרטון – אנשים שמצלמים את האוכל שלהם הם חכמים יותר?

אנחנו אוטוטו ב-2018 ונראה שאובססיית צילומי האוכל רחוקה מלהסתיים. גם היום כמעט בלתי אפשרי להיכנס לבית קפה או מסעדה בלי לראות אנשים מצלמים באובססיביות ובשלל קומפוזיציות את המנה המעוצבת שלהם. הרשת מלאה בטיפים וטריקים של צלמים מקצועיים שיהפכו גם מנות פחות אטרקטיביות לאסתטיות ומגרות בתמונות. אולם, במקביל, עוד ועוד אנשים מתחילים לאבד את סבלנותם כששותפם לסעודה מונע מהם לאכול ופותח בסשן צילומים שנמשך כמה שניות - אבל לרוב מרגיש כמו נצח. האינסטגרמר, קווין פרשווטר, הוא אחד כזה.

הבחור המבריק הזה, ראוי לציין, פרסם באינסטגרם סרטון קצר בו הוא הורס לחברים שלו את המנה רגע לפני שהם מספיקים ללחוץ על כפתור הצילום. התגובה שלהם למנה ההרוסה חסרת פרופורציות ופשוט קורעת מצחוק. הסרטון זכה ל-36 מיליון צפיות ומאות אלפי שיתופים ולייקים בפייסבוק, ולעוד 186 אלף צפיות באינסטגרם.

צפו בקטע:

עוד באותו נושא

הרצפה היא לבה/ים-יבשה/תופסת גובה - הגרסה למבוגרים

לכתבה המלאה

ייתכן מאוד שכבר נתקלתם בסרטונים של פרשווטר. בשנה שעברה הוא פרסם סרטון שלו מותח שוב ושוב את חברתו הארכנופובית ומספר לה שעלה עליה עכביש. התגובות שלה קיצוניות ומשעשעות במיוחד.

בסרטון אחר הוא נראה מאתגר את חבריו במשחק הילדים האמריקאי Floor Is Lava (סוג של "תופסת גובה" עם "ים-יבשה") בו ברגע שאחד אומר שהרצפה לאבה, השני חייב לטפס על משהו גבוה כדי לא "להישרף". הוא תופס אותם במקומות ציבוריים ומאלץ אותם לאלתר ולקפוץ על כל מה שנראה מולם.

הוא לא הראשון שעשה את מתיחת הרס האוכל:

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully