וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה האיראנית המצמררת של אנג'לינה ג'ולי רימתה את כולם?

5.12.2017 / 1:39

מעריצה ענקית של אנג'לינה ג'ולי עברה לכאורה 50 ניתוחים פלסטיים והשילה 40 ק"ג ממשקלה כדי להיראות כמו אלילתה, אולם התוצאה המזוויעה והלא מציאותית בעליל גרמה לרבים להאשים אותה ברמאות. עכשיו היא מגיבה לשמועות

הכפילה האיראנית של אנג'ליה ג'ולי/INSTGRAM

סהר טבר בת ה-22 מטהראן, איראן, היא מעריצה ענקית של אנג'לינה ג'ולי ונשבעה לעשות הכל כדי להידמות לה. בכלי התקשורת השונים דיווחו כי היא עברה לכאורה 50 ניתוחים פלסטיים, שכללו בין היתר מילוי וניפוח שפתיים והזזת עצמות הלחיים, השילה 40 קילוגרמים ממשקלה והיום היא נראית כמו סוג של גוויה של אנג'לינה ג'ולי, בכוונה או שלא.

על פי התקשורת הבלגית, הצעירה האיראנית פעלה בניגוד לבקשת משפחתה ומקורביה ועברה בגילה הצעיר עשרות ניתוחים שצפויים היו להפוך אותה לכפילה של השחקנית האמריקאית רק שבדרך היא לכאורה התמכרה לסכין הניתוחים ושיתפה באינסטגרם את המראה הקיצוני החדש שלה שגרר המון תגובות קשות ממאות אלפי העוקבים שלה. רבים השוו אותה לדמות הראשית של הכלה-גוויה בסרט האנימציה של טים ברטון, "חתונת הרפאים". אחרים הסתפקו בלכתוב שהיא נראית כמו "זומבי" ושהתמונות שלה גרמו להם לבחילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סהר טבר היא הכפילה המפחידה של אנג'לינה ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סהר טבר עברה 50 ניתוחים והשילה 40 ק"ג ממשקלה כדי להיראות כמו אנג'לינה ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

אך האם היא באמת נראית ככה?

טבר סיפקה כמה סיבות מוצקות להאמין שגם אם היא אכן עברה כמה ניתוחים כדי להידמות לאלילתה - התוצאה הסופית היא לא פחות משימוש בפוטושופ ואיפור מוגזם. משתמשי רדיט פתחו דיון בנושא ותהו האם המראה הקיצוני שלה הוא אכן תוצאה של ניתוחים פלסטיים מוגזמים או מיומנות איפור ופוטושופ - והגיעו למסקנה חותכת שאכן נערכו שינויים בתמונות המקוריות לפני שפורסמו באינסטגרם, אולם לא באמת ברור עד כמה השינוי רחוק מהמציאות והאם העיוות נוצר בעיקר מעריכה בפוטושופ או שמא מאיפור מוגזם.

כמה משתמשי רדיט הצביעו על "תקלות משמעותיות" בתמונות שפרסמה. באחת התמונות היא נראית שוכבת על ספה - רק שניתן לראות בבירור שהספה עוותה לחלוטין בפוטושופ. משתמש אחר הצביע על שתי תמונות שפורסמו באינסטגרם במרווח של 24 שעות בלבד. באחת פניה רזות, אפה מעוקם ושפתיה נפוחות מאוד. בשנייה פניה מלאות יותר, אפה פחות מעוקם ושפתיה נפוחות פחות. אחד המשתמשים כתב בתגובה: "אני מאמין שהיא עברה ניתוחים פלסטיים אבל מה שרואים בתמונות זה מייקאפ ופוטושופ. היא הגזימה לגמרי עם תווי הפנים שעשתה לעצמה".

רק אמש (שלישי) טבר הגיבה לראשונה לשמועות ואמרה, אם כי לא במפורש, שהיא אכן השתמשה באיפור ועריכה בתמונות שפרסמה. על פי Snopes.com, היא כתבה: "שלום עוקבים יחסית יקרים שלי. החלטתי לשמור את התמונה שכולכם מדברים עליה, על אף שאני לא אוהבת אותה. אני חייבת לומר שעברתי (מספר לא מוגדר של) ניתוחים, לא 50, ואתרים וערוצים זרים הטעו אתכם בדרך שבה התייחסו לתמונות שלי. כנראה שהאנשים האלה חיים במאה ה-18 ומעולם לא ראו או שמעו על טכנולוגיה או איפור והם באמת מופתעים".

רואים את העיוותים בתמונות?

האם הכפילה של אנג'לינה ג'ולי זייפה את התמונות בפוטושופ?. אינסטגרם, צילום מסך
האם ככה נראית הכפילה של אנג'לינה ג'ולי? משתמשים מוכיחים שהתמונות עברו עריכה/צילום מסך, אינסטגרם
סהר טבר היא הכפילה המפחידה של אנג'לינה ג'ולי. אינסטגרם, צילום מסך
ברשת השוו אותה לדמות הראשית ב"חתונת הרפאים"/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמכרה לסכין הניתוחים או שזה פוטושופ?/מערכת וואלה!, צילום מסך
סהר טבר היא הכפילה המפחידה של אנג'לינה ג'ולי. אינסטגרם, צילום מסך
הכפילה של אנג'לינה ג'ולי - אמיתי או לא?/צילום מסך, אינסטגרם

ככה היא באמת נראית:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכפילה של אנג'לינה ג'ולי במראה הפחות מפחיד/מערכת וואלה!, צילום מסך
סהר טבר היא הכפילה המפחידה של אנג'לינה ג'ולי. אינסטגרם, צילום מסך
סהר טבר "לפני איפור"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully