וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אזרח שבדי הורשע באונס ילדים - דרך האינטרנט

7.12.2017 / 8:17

ביורן סאמסטרום בן 41 משבדיה, הכריח קטינים בני פחות מ-15 לבצע עבורו פעולות מיניות תוך כדי שהוא צופה בהם דרך מצלמת רשת. הוא איים שירצח את בני משפחתם אם יסרבו

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
איים על הילדים שיפגע בבני משפחותיהם אם לא יצייתו./ShutterStock

במדינות רבות מוגדר המונח "אונס" כפעולה פיזית של כפייה גופנית על הקורבן שלא בהסכמה. בעידן האחרון, כשמדינות רבות מגדירות מחדש את גבולות התקיפה וההטרדה המינית בשבדיה החליטו להרשיע לראשונה אזרח באונס - על סמך התכתבויות בצ'אטים באינטרנט בלבד.

לפי הדיווח במדינה, ביורן סמסטרום בן 41 משבדיה, הכריח קטינים בני פחות מ-15 לבצע עבורו פעולות מיניות תוך כדי שהוא צופה בהם דרך מצלמת רשת. ביורן כפה את הנחיותיו ואיים על הקטינים שאם לא יבצעו עבורו את הפעולות המיניות - יפרסם את תמונותיהם באתרי פורנו וירצח את כל בני המשפחה שלהם.

ביורן הואשם בכמה סעיפי תקיפה נגד הקטינים, כשהחמורים בהם כוללים החזקת חומר פורנוגרפי של קטינים וכמובן אונס. בית המשפט גזר עליו עשר שנות מאסר ותשלום קנס בסך 131,590 דולרים לקורבנותיו. אף שביורן אינו פגש את קורבנתיו מעולם פנים מול פנים, החוק השבדי אינו מגדיר את המונח אונס בהכרח כפעולה מינית פיזית.

לדברי עורך דין מקומי, שהתראיין לכלי התקשורת, "רוב חוקי האונס למעשה מחייבים את הנאשמים לחדור לקורבן באופן מינימלי, כך שבמדינה אחרת כמעט אי-אפשר יהיה להעמיד לדין על סיטואציה כזו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully