וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורטל באפור

ענת קם

7.7.2008 / 14:12

נענע10 חשף היום את העיצוב החדש שלו, הכולל התאמה אישית, ערוצים חדשים, הפקות מקור ותכנים נוספים

אתר נענע10 חשף היום את העיצוב החדש, שיעלה לאוויר בעוד מספר שבועות. העיקרון מאחורי העיצוב, על פי מנכ"ל האתר זאב חספר, הוא הצבת הגולש במרכז והתאמת הפורטל לצרכיו ולתחומי העניין שלו.

במסגרת עיקרון זה, מאפשר האתר החדש בניית סרגל ניווט אישי עם הנושאים המסוימים בהם מעוניין הגולש. לצידו, יוכל הגולש להתאים לעצמו מערך יישומונים אישי, הכולל תחזית אסטרולוגית אישית, מזג אוויר, דואר אלקטרוני ועוד. פיצ'ר חדש המכונה nana360 יציע לגולש ידיעות מתחומי העניין שלו. בתחילה מתוך נענע10 על שלוחותיו ובהמשך גם מאתרים אחרים.

באתר עמלים גם על הרחבת תכני המקור. במסגרת זו, יעלו ערוצים חדשים, בהם ערוץ גלריה, שיספק תכני תרבות, ערוץ מדיה, ערוץ חו"ל שיצג תכנים על אתרים בעולם ועוד. כמו כן, יורחב היקף תוכן הגולשים באתר, כשלצד האתר ישראבלוג יעלה מיזם ה "בוידעם", שיציג סרטים ביתיים ישנים, שצולמו ב-9 מילימטר.

במסגרת הפקות המקור תעלה תכנית מערכונים מקורית בשם "השחקנים" בכיכובם של אלון נוימן ודרור קרן, תכנית בישול בשם "מבצע סבתא" בהנחיית גיא אריאלי, דרמת מתח יומית בשם "כוכב נופל" בשיתוף דורי מדיה ודרסט הפקות ועוד. בנוסף, ימשיכו בנענע10 להציג תכנית ממקורות אחרים, בהם תכני הוידיאו של ערוץ 10 בשידור חי וב-VOD, תכני ספורט בשיתוף אתר ערוץ הספורט ואתר הבלוגים ישראבלוג.

במסגרת השינויים במראה האתר, מצמצמים בנענע10 את השטח המוקדש לפרסומות ומאפשרים למפרסמים גישה לגולש באמצעים אחרים, בין היתר באמצעות חסויות והפעלת ערוצים שלמים באתר.

זאב חספר, מנכ"ל נענע10, אמר היום: "שנת 2007 הייתה שנה של יציבות מוחלטת. אנחנו רוצים להביא את השינויים הטובים שקורים בעולם אלינו. זה לא שדרוג, שפצור או תיקון אלא מהפכה, ומטרתה היא ליצור בידול משמעותי ממתחרינו ולהגדיל את מספר הגולשים. אין שינוי מהותי באסטרטגיית התוכן אלא במבנה הצגתו. ה 'לוק אנד פיל' הנוכחי גורם לתכנים קצת ללכת לאיבוד".

  • עוד באותו נושא:
  • נענע10
  • nana10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully