וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטים חינם?

דידי חנוך

8.6.2009 / 15:45

שלושה אולפני סרטים אמריקאיים משיקים את Epix, אתר וערוץ סרטים בהפרדה גבוהה שיהיה זמין בחינם, אבל לא לכולם

האולפנים פרמאונט, ליונ'ס גייט ו-MGM משיקים ערוץ סרטים חדש בשם Epix שמיועד לחברות כבלים אמריקאיות. הערוץ ישדר סרטים שהיו לאחרונה בקולנוע וטרם יצאו ל-DVD, ויהיה זמין כחלק מחבילת הבסיס של חברות הכבלים.

החברות הכריזו על הערוץ בשנה שעברה, והודיעו בתחילת השנה כי יתלווה אליו אתר עם סרטים להזרמה. אבל רק היום נחשפים הפרטים, והם מרשימים. משתמשי האתר יוכלו להזרים את הסרטים למחשב הביתי באיכות 720p. מעשית, מדובר בשירות VOD באינטרנט, עם מלאי שצפוי להגיע למאות סרטים בחינם.

האתר לא יהיה זמין לכולם, בניגוד לאתר Hulu שמאפשר לכל תושבי ארצות הברית לצפות בתכניו. הסרטים ב-Epix יהיו זמינים רק למנויי חברת כבלים שמשדרת את הערוץ, שמחוברים באמצעות אותה החברה לרשת.

מדובר במודל עסקי ייחודי, שמזכיר במעט את הסובסידיות של חברות סלולר: למשתמש, ערוץ Epix ואתר EpixHD לא יעלו דבר. אבל השימוש בהם מותנה בנאמנות לאותה החברה כספקית טלויזיה ואינטרנט בכבלים. הערוץ יקבל את הכסף שלו מחברות הכבלים, ואלו יזכו - לפחות זאת התקווה - ללקוחות שלא יבחרו לפצל את הטלויזיה והאינטרנט שלהם, ולא ינטשו את הטלויזיה לטובת הזרמת מדיה בכבלים.

בבדיקות של השירות - שנמצא כעת בבטא סגורה ויושק באוקטובר - שנערכו על ידי האתרים Ars Technica ו-Mashable, נמצא שמלאי הסרטים סביר, ושאיכות הצפיה טובה מאד. האתר מציע שישה קידודים שונים לסרטים, החל מ-720p לאיכות צפיה בהפרדה גבוהה ועד לרזולוציה המתאימה לטלפונים סלולריים.

  • עוד באותו נושא:
  • epix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully