וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרלמנט הרוסי נגד Modern Warfare 2

21.1.2010 / 14:51

חבר פרלמנט ברוסיה השווה במכתב פתוח אותו פרסם בין סחר ב-Modern Warfare 2 לבין סחר בסמים ואנשים, דרש להחרים את רווחי המפיצה

חבר פרלמנט רוסי משווה את Modern Warfare 2 לסחר בסמים וכלי נשק. וולרי סלזנב, חבר הפרלמנט הרוסי מהמפלגה הליברל-דמוקרטית, פרסם היום בבלוג שלו מכתב פתוח בהמשך להצעה אותה הגיש, שאמורה לאסור את מכירת המשחק הפופולרי ברחבי רוסיה.

במכתב, כותב סלזנב כי "המשחק הינו תעמולה גלויה של אלימות, רוע לב ואקסטרמיזם. מטרת מפיצת המשחק, חברת 1C, היא להרוויח כסף "מלוכלך". בכל רחבי העולם, הרווחים ממכירת Call of Duty: Modern Warfare 2 הם יותר מ-3 מיליארדי דולרים, זאת תוך פחות מחצי שנה מהשקת המשחק. את הרווחים האלה ניתן להשוות רק למכירת סמים, סחר בנשק ובאנשים, הפצת פורנוגרפיה ...לחימה בטרור היא משימה ממדרגה ראשונה. נשיא רוסיה, דמיטרי מדוודב, אמר לא פעם שגם עבור רוסיה זהו כיוון עיקרי. לכן, אני בטוח כי הרווחים ממכירת המשחק על ידי חברת 1C צריכים להיות מוחרמים על ידי המדינה, והמשחק עצמו – להיעלם לתמיד מרוסיה. זו הדרך היחידה להתגונן מפני משוגעים, שמפיצים מוצרים כאלה. אחרת, מחר נראה יותר ויותר משחקים מלאי דם, עם עוד יותר אלימות ורציחות".

Modern Warfare 2 – המשחק הנמכר ביותר ב-2009, כולל סצינה בה הגיבור, שהסתנן לתא טרור, מצטרף לחברי התא במשימת טרור בשדה תעופה רוסי, כשהשחקן מחליט אם לקחת חלק פעיל בטבח או רק לצפות בו מהצד. ברוסיה, שווק המשחק ללא השלב המדובר, ואף בגרסה המלאה שלו נשאל השחקן האם הוא בטוח שהוא רוצה לשחק בשלב הזה, או שמא הוא מעדיף לדלג עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • Modern Warfare 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully